tisdag 9 december 2014

9 December 2014 - hårda klappar under granen

 Hårda klappar kan vara precis vad som helst.
När jag ställde frågan till mina tonåringar här hemma blev svaret snabbt en klocka från Daniel Wellington.
Själv suktar jag efter en klocka från Michael Kors.

För bokälskaren är det självklart att det ligger en bok under granen. 
Till tonåringar passar det även utmärkt att slå in en parfym eller en deo. 
Till finsmakaren en fin whiskey eller en fin champagne. 
Eller varför inte en ny plånbok.

Listan kan göras lång, men här kommer några tips på uppskattade julklappar.

♥ KRaM aNNiCa ♥
Två snygga damklockor från Daniel Wellington.
Classic York Lady, 1 295 kr.
Classy Winchester, 995 kr.
Två snygga herrklockor från Daniel Wellington.
Classic Sheffield, 1 495 kr.
Classic Cambridge, 1 195 kr

Min favorit från Michael Kors.
Slim Runway Stainless Steel Double-Wrap Watch
$195.00

Jag gillar verkligen Michael Kors, så mitt andra julklappstips får bli ett mobilfodral/plånbok.

MICHAEL MICHAEL KORSJET SET TRAVEL LOGO PHONE
WRISTLET FOR IPHONE AND SAMSUNG
$98.00
En god doft i rosa från Ralph Lauren matchat med en snygg piké i rosa från samma märke.
Polo Ralph Lauren
SKINNY FIT POLO - Piké - taylor pink
1295 kr 

Ralph Lauren
Big Pony Women Pink EdT
390 kr
En liknande kombination till honom, fast i rödaste röd.
Polo Ralph Lauren
Stickad tröja - tudor red
1395 kr

Polo Red EdT
400 kr
Min absoluta favorit bland champagnen, en Bollinger Rosé.
De tre vinnarna i Maltwhisky-VM 2010.
Nästa VM hålls nu i år på lucia, så snart nog kan vi se hur dessa tre står sig i dagens konkurrens.
BÄSTA SHERRYFATSLAGRADE MALTWHISKY - Glenfarclas Glenfarclas 15 år 46%
BÄSTA RÖKIGA MALTWHISKY - Bowmore Bowmore Darkest 15 år 43%
BÄSTA ’MALTIGA’ MALTWHISKY - Glengarioch Glen Garioch 12 år 48%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar