tisdag 2 december 2014

2 December 2014 - Julinspiration till hela huset

Det är så olika hur vi är som människor, en del vill ha jul i hela huset med tomtar och domherrar på gardiner och tomtar och bockar lite varstans i huset. Andra vill ha lite mer dämpat medan en del överhuvudtaget inte pyntar till jul.

Jag är nog någonstans mittemellan, jag vill gärna ha pyntat men håller mig till lite mer dämpat i form av vitt med lite röda inslag. Det kommer ni nog att märka i mina kollage här nedan, där jag plockat ihop lite favoriter från en del av katalogerna som just nu sprudlar av julinspiration.

Så oavsett om du är i behov av något nytt eller ej, bara njut av de vackra saker som finns att köpa.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Hos Ellos kan du bl.a. klicka hem dessa godbitar:
Ljusstake från Star Trading, 949 kr.
Kuddfodral Merry XMAS från Day Home, 599 kr.
Kuddfodral Noelle, 79 kr.
Påslakanset Albin från Gripsholm, 498 kr.
Linneservett Mira från Himla, 399 kr för ett 4-pack.
Stjärna från Star Trading, 150*150 cm, 649 kr.
Öljettlängd Bea, 2-pack för 498 kr.
Linneduk Dalarna från Himla, 1 290 kr

Här är lite av allt snyggt som finns att klicka hem från Jotex nu till jul:
Noelle fleecepläd, 39 kr
Struktur kanallängd, mörkröd, 2-pack, fr 139,80 kr
La Village De Noel knytbandslängd, 2-pack, fr 258 kr
Curly belysningskrans, 549 kr
Granhjärta, randigt kuddfordral i 2-pack, 79,80 kr
Nusnäs elljusstake, röd, 499 kr
Movitz golvljusstake, 899 kr
No 24 kuddfordral med tofsar, 79,80 kr

2 kommentarer:

  1. Vilka fina collage på massa fint du hittat. Hos oss blir det mer dämpat också med vitt och grönt och lite rött som ger en skön värme. Du frågade om stjärnljusstakarna. Ska tillverka nya imorgon och hoppas då att några kan hamna i nätbutiken nästa vecka.
    Ha det så gott!
    Kram Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har alltid så fint hemma, så jag kan tänka mig att julen är vacker hos dig. Längtar efter stjärnljusstakarna, snart står de på mitt bord =)
      Kram Annica

      Radera