onsdag 10 december 2014

10 December 2014 - dags för ännu en utlottning

Trots att dragningen på den förra utlottningen inte är gjord, den sker ikväll kl 20, så tycker jag vi kickar igång ännu en utlottning...på samma tema för det är ju trots allt snart jul.
Eftersom det inte är försent att vara med i förra veckans utlottning tycker jag du ska ta chansen att tävla om även det priset, klicka på denna länk så kommer du till inlägget.

Vinsten i veckans utlottning består av två vackra ljusstakar i silverfärgat glas (7 cm samt 12,5 cm hög), två blockljus med tomtemotiv samt en söt liten tomte (36 cm hög).

Det enda du behöver göra för att ha en chans att vinna är att lämna en kommentar antingen här i bloggen, på Facebook eller på Instagram.
En lott per person i dragningen alltså.
Ni får väldigt gärna dela denna tävling men det är inget måste för att vara med i dragningen.
Glöm inte att ange en mailadress så jag kan nå vinnaren efter dragningen.

Dragning sker på onsdag 17 December 2014 kl 20.00

Dragningen är nu gjord och vinnaren har meddelats.
Stort tack till alla er som var med och tävlade!

Jag önskar er alla stort lycka till!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Väldigt mycket jul, men ljusstakarna kan man ha året om med ett par enfärgade ljust istället. 
Mjuk och go är denna fina tomte.
Ljusstakarna är väldigt vacker i krackelerad silver i mycket tunt glas.

10 kommentarer:

  1. Så många fina utlottningar du ordnar i din lucköppning. Jag vill gärna vara med även i den här utlottningen.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du ville vara med i utlottningen, vinsterna är nu dragen men ditt namn var tyvärr inte en av dem.
      Men det kommer fler utlottningar framöver.
      Kram Annica

      Radera
  2. Vad trevligt! Jag provar gärna lyckan. :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev inget första pris för dig, men väl en söt liten tomte som mer än gärna hittar sin väg hem till dig.
      Jag mailar dig, så får du skicka mig din adress.
      Kram Annica

      Radera
  3. Visst vill jag pröva min lycka igen.
    Ha en bra dag !
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr inte din tur denna gång, men jag hoppas att vinsten från förra veckans utlottning har hittat hem till din brevlåda.
      Kram Annica

      Radera
  4. Oj vad fint , nu hoppas jag på tur :)
    Catarina.almqvist@telia.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du ville vara med och prova lyckan, tyvärr räckte det inte hela vägen fram denna gång.
      Men det kommer fler chanser längre fram.
      Kram Annica

      Radera
  5. Jag slänger in en snabb kommentar och hoppas på lycka =)
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till vinsten Eva! Maila mig din adress på annicaostlund74@gmail.com så kommer det ett paket på posten på stört.
      Kram Annica

      Radera