lördag 7 juni 2014

Och vinnaren är...

Ett stort tack till alla ni som var med och tävlade om ett fint armband från Miss H.

Jag drog en vinnare vid lunch, men då jag hade lite mycket att göra inför vår review på jobbet på måndag har jag inte hunnit publicera vinnaren förrän nu.

Till er som inte vann, vill jag önska er välkommen tillbaka vid en annan utlottning.
Kom också ihåg att armbanden finns att köpa i Miss H's webbutik, där kan du finna armbanden och mycket annat fint till sommarens alla fester och bröllop.
Här hittar du alla länkar till Miss H:

Då var det dags att publicera vinnaren:
Stort grattis Ann Kåge till vinsten.
Armband nr 2 ligger snart på posten på väg hem till dig.

Ann är keramiker som driver både en verkstads- och en webbutik.
I hennes blogg får man ständigt inspiration från hennes butik och hem.
Ann har det där lilla extra ögat för detaljer och hennes hem hade jag mer än gärna flyttat in i bums.
Så kika in till Ann både i hennes blogg och i hennes webbutik.

Ännu en gång, stort grattis Ann!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Vinsten, ett flätat lager på lager armband i vitt skickas på posten inom kort
Tävlingen var ett samarbete mellan Det grå huset på kullen och Miss H by Camilla Hedblad.
Här kan du köpa massor av fina smycken till sommarens alla fester och bröllop

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att få vinna ett så vackert armband. Tusen tack till er för finaste utlottningen.Ha en skön pingsthelg!
    Kram Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas du blir nöjd med armbandet och att du också får en skön helg!
      Kram Annica

      Radera
  2. Gratulerar vinnaren, ja hon står ju här ovanför. Jag tyckte det var så fint armbandet så jag ska nog gå in på hemsidan och ta mig en titt!
    Hoppas du har det bra i värmen. När bär det av till Boston?
    Tänkte på dig idag när jag läste att det var 50 grader i Delhi, varmaste på drygt 60 år. Nu vet jag ju att det inte var i Delhi du var, men ändå.
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag åker till Boston den 5 juli, så det är rätt så snart =)
      50 grader är lite väl även för mig som älskar värme, så jag är glad att jag slipper det. Vi hade 36-38 grader när vi var i Indien...alldeles lagomt =)
      Kram Annica

      Radera