torsdag 29 maj 2014

Utlottning av armband från Miss H by Camilla Hedblad

Idag tänkte jag köra en utlottning i samarbete med Miss H by Camilla Hedblad.

Miss H, en nyöppnad webbutik som säljer smycken och andra accessoarer.
En butik fylld med vackra smycken som man gärna vill klicka hem allesamman.
Det är fri frakt på alla köp över 200 kr och man kan handla med kort, mot faktura eller mot postförskott.

Här hittar Miss H by Camilla Hedblad:

Du har chansen att vinna ett av följande armband, du väljer själv vilket av dem du helst vill ha.

Armband nr 1:
Ett unikt pärlarmband handgjort av Miss H

Armband nr 2:


Armband nr 3:
Flätat lager på lager armband i rosa med berlock



Vill du vara med och tävla, gör följande:
(varje alternativ motsvarar en lott)

1: lämna en kommentar till detta inlägg, där ni talar om hur många lotter ni ska ha, vilket av alternativen ovan ni vill ha om ni vinner samt skriver er mailadress 
(OBS! detta moment är obligatoriskt för att jag ska kunna veta vilka som är med och tävlar)
2: gilla Miss H på Facebook.
3: dela tävlingen på Facebook eller i er blogg.

Ju fler lotter desto större chans att vinna.

Dragning sker på lördag 7 Juni 2014 kl 12.00


Kika in hos Miss H och se alla vackra smycken som säljs där

Jag önskar er alla stort lycka till!

♥ KRaM aNNiCa ♥

14 kommentarer:

  1. Jättefina armband. Hade gärna varit med i utlottningen men tycker det är så jobbigt när man ska "gilla" sidorna på fb. Så jag låter vinsten gå till någon annan.
    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du får en lott bara genom att kommentera här i bloggen, så du har fortfarande en vinstchans =)
      Kram Annica

      Radera
    2. Ok. Tack. Om jag vinner vill jag gärna ha armband nr 1.

      Radera
  2. Vilka fina! Jag gillar verkligen armband nummer 2! En sådant skulle jag himla gärna vilja vinna! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Oj vad fina armband! Om jag vinner håller jag tummarna för att få nr 2, nu när jag dessutom fått lite färg skulle det passa jättebra :) Ha en toppenfin dag i solen! Hälsningar fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Underbara armband!
    Jag har även gillat och delat på FB, så jag antar att det är 3 lotter.
    Jag vill helst vinna det Rosa, nr 3
    Som andra handsval det Vita, nr 2

    Snowstar_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. De är fina alla tre, jag är gärna med och tävlar och vill ha nr 2 om jag vinner. Har en lott i dragningen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  6. Väldigt fina armband, jag vill gärna vara med och ha chansen att vinna nr 3.
    alvafide@gmail.com
    Trevlig helg från Alva

    SvaraRadera
  7. Det vita armbandet skulle passa så fint till min vita klänning jag precis köpt, tänk vad glad jag skulle bli om jag vann.
    Ska gå in och gilla och dela på Facebook, så det blir tre lotter till mig.
    Min mailadress är mariastrand88@hotmail.com
    Nu håller jag alla mina tummar och tår =)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Visst är det snygga armband, men jag brukar inte vinna. Fast jag vann faktiskt en fin trädgårdsbok här bland bloggarna.
    Det översta lila skulle passat mig.
    Jag tittade på förra inläggets holk. Vilken snygg bostad. Den blir det nog budgivning på.

    SvaraRadera
  9. Hej Annica, klart jag vill vara med i din fina utlottning. Om jag har tur vill jag vinna armband nr 2. Jag länkar från min blogg och tar två lotter.

    Ha en riktigt trevlig helg // Tina

    SvaraRadera
  10. Så kul med utlottning. Om jag vinner skulle jag vilja ha armband nr. 2. Och jag tar 1 lott. Min mailadress är ann@annkage.se. Ha en riktgt skön söndag!
    Kram Ann

    SvaraRadera
  11. Så kul och vilka fina armband. Jag har inget facebook längre, har gått ur, så för min del blir det en lott och skulle jag vinna så önskar jag det vita armbandet, nr 2!
    aggie.true@telia.com

    Och så har jag läst ditt äventyr om att söka studievisum till USA. Dom är lite roliga med alla sina regler, men det här verkar ha tagit priset. Fast dom har ju råkat illa ut med 9/11 och allt, men i alla fall. Skönt att du blev godkänd!!!!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Min fru skulle älska dessa armband, och särskilt nr 2 med
    elefantberlocken! Så är med och tävlar för hennes skull!
    3 lotter tror jag det blir, kommentar, gillat och delat på
    fb! Hälsn Conny

    connymagnusson@hotmail.com

    SvaraRadera