torsdag 13 mars 2014

High Five

Idag har vi haft en otroligt kreativ och bra dag på jobbet.
En sådan där dag som man bara myser när man går hem och man känner att idag har vi åstadkommit något bra.
Inga om och men och varför, bara fokusera på att en del av de stora problemen nu är lösta.
Och förhoppningsvis ska kommande bokslut bli mycket bättre pga detta.

Imorgon hoppas jag på en lika kreativ och bra dag, då ska vi angripa och problemlösa ännu ett stort problem.
Och förhoppningsvis tar vi helg med lika lätta steg som idag.

Ha en fantastiskt fin fredag!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Här hoppas jag att jag ska tillbringa några timmar i helgen.
Men väderprognosen pekar på något annat.
Nu håller jag alla mina tummar och tår för att solen ska visa sig lite grann iaf

4 kommentarer:

  1. Hej! Surfade runt lite och hamnade här på din riktigt intressanta blogg med så många idéer och mycket vackert. Inspirerande vill jag säga. Kommer säkert igen.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, vad roligt att du hittade hit och du är så välkommen tillbaka =)
      Ha en fin helg!
      Kram Annica

      Radera
  2. Bra där vännen, du behöver massor av framgång för att må bättre. Hoppas du får en lång och skön helg!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  3. Tack för att du berättade för mig om Indien och vad du gör - det låter väldigt intressant. Hoppas ni kan få ordning på produktionen, samtidigt som man kan snudda vid tanken att det kanske vore trevligt om den var förlagd till vårt land. Jag har inte som helt betänkligheter om det, jag bara svamlar lite allmänt.

    Och skönt med bra dag på arbetet!

    Agneta kram

    SvaraRadera