söndag 2 februari 2014

Något att se fram emot

Jag vet att jag och mina kollegor står inför en tuff vår på jobbet för att få allt på plats efter omorganisationen, därför känns det extra skönt att ha något att se fram emot.

Köpte supébiljetter till Rock of Ages på Rondo i Göteborg till Syster Yster i julklapp och idag har vi bokat tågbiljetter och två övernattningar.
Så nu återstår bara att längta och vänta =)

Vi åker inte förrän den 21 mars, så jag hoppas jag ska få möta våren i Göteborg.
Strosa runt i en vacker vårstad, shoppa lite, äta god mat, kanske en löprunda, givetvis en god räkmacka, två nätter i en skön hotellsäng, två underbara hotellfrukostar, en kanonbra show på Rondo, några goda drinkar och framför allt lite kvalitetstid med Syster Yster 
Det är mina förväntningar över våra två dygn i Göteborg.

Vad har ni inbokat som ni ser fram emot?

♥ KRaM aNNiCa ♥ 






Två nätter på First Hotel G i Göteborg och supébiljetter till Rock of Ages på Rondo
Jag bara älskar Göteborg 

9 kommentarer:

  1. Så roligt! Alltid bra att ha något att se fram emot. Nu håller vi tummarna att det är ett vårigt Götet som visar sig från sin bästa sida när ni kommer!
    Ha en fin vecka!
    Kram Allis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det behöver man för att orka med vardagen, det behöver ju inte vara stora saker bara saker man blir glad av.
      En fin vecka önskar jag dig också!
      Kram

      Radera
  2. Hej!
    Låter hur kul som helst med Göteborgsresa. Västergården med all fin keramik ligger ju i Göteborg men det beror ju på deras öppettider. Vi har bokat in andra helgen i maj på Öland. Den helgen kallas Öland spirar. Så nu hoppas vi på bra väder. Ha det så bra!
    Kram Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter intressant, jag har lagt in Västergården i min to-do-list =)
      Vad mysigt med Öland, jag har bara varit där en gång och vi prickade in den regnigaste veckan på 50 år...så vi måste göra ett nytt försök så småningom. Håller tummarna för fint väder åt er!
      Sköt om dig!
      Kram

      Radera
  3. Ni kommer få det så mysigt du och din syster. Roligt att ni hittar på lite tillsammans.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli skönt att få umgås lite på tu man hand. Vi hinner aldrig sätta oss ner och prata när vi träffas, för antingen är vi på kalas tillsammans eller så är det någon annan aktivitet. Ibland behöver man bara få vara tillsammans en stund i lugn och ro.
      Ha en trevlig helg nu stumpan!
      Kram <3

      Radera
  4. Då kommer ni att få en toppen kväll :)
    Jag såg den i höstas på China teatern i Stockholm , funderar nästan på att se den även i Gbg ..... hahahahah

    Hälsn Catarina

    SvaraRadera
  5. Då kommer ni att få en toppen kväll :)
    Jag var och såg den i höstas på China teatern i Stockholm , gillade den jätte mycket.
    Funderar nästan på om man skall se den även i Gbg ...... hahahha
    Mvh Catarina A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tycker den var så bra så du vill se den igen. Jag tror också det kommer bli en toppen kväll =)
      Kram Annica

      Radera