torsdag 5 december 2013

5 December 2013 - Utlottning av vinmarkörer samt lite vintips

Idag är det dags för en liten utlottning här i bloggen, du har chansen att vinna sex stycken söta vinmarkörer.

Vad är en vinmarkör, kanske du undrar?
Jo, helt enkelt ett litet "smycke" som du fäster runt foten på vinglaset. 
Sedan har du koll på vilket som är ditt glas hela kvällen =)

Om du inte dricker vin själv kan du ju alltid försöka vinna dem och ge bort dem till
någon du tycker om i julklapp, förslagsvis med en fin flaska vin eller champagne.

Ett tips på en god och fin champagne är Bollinger, 399 kr.
En billigare men väldigt gott mousserande vin är Castelforte Prosecco, 75 kr. 
Eller varför inte en fruktig Riesling, Gobelsburg, 99 kr.
Två av mina röda favoriter är Castelforte Ripasso, 79 kr samt Masi Amarone Costasera, 279 kr.

Det är enkelt att vara med och tävla, gör följande:
1 lott: lämna en kommentar till detta inlägg.
2 lotter: gilla Det grå huset på kullen på Facebook.
3 lotter: dela tävlingen på Facebook eller i er blogg.

Ju fler lotter desto större chans att vinna.
Dragning sker onsdag 11 December 2013 kl 18.

Glöm inte att lämna mailadress eller bloggadress så jag kan skicka vinsten till dig som vinner.
Samt tala om hur många lotter ni ska ha.

Uppdaterat 131207: jag har problem med att publicera kommentarer.
Har felanmält och väntar på besked.
Men jag ser alla era kommentarer och de mail ni skickat så ingen kommer att bli bortglömd!

Vinnare är nu dragen och det blev Eva Johansson i Göteborg.
Grattis!
Maila mig din adress så kommer vinmarkörerna på posten.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Dessa söta små vinmarkörer har min kusin gjort.
Ta chansen att vinna dem i utlottningen ovan.



2 kommentarer:

  1. Vilka fina glas och markörer ;)

    Ha en fin helg!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  2. De är verkligen söta och tack för alla bra vintips. Ska testa någon av dem till nyår tänkte jag.
    Jag vill gärna vara med och tävla, har varken blogg eller facebook, men en lott vill jag gärna ha.
    /Eva

    SvaraRadera