fredag 20 december 2013

20 December 2013 - Julklappsinslagning

Att slå in julklapparna är en av julens roligaste uppgifter.
Jag vill gärna vara ute i god tid och köpa på mig lite små fina saker att knyta på julklapparna.
I år hann jag inte med det, men då får man ta vad man har här hemma istället.
Jag använder gärna pepparkakor, kanelstänger, ljung och granris på klapparna.

Så här blev mina julklappar i år.

♥ KRaM aNNiCa ♥



Julklappsinslagning.
Använd gärna enfärgat papper och piffa till det med fina snören, granris, pepparkakor, kanelstänger, ljung
eller något annat du har nära till hands.

Sedan är det bara att lägga dem fint under granen och invänta julafton.
I år verkar vi tyvärr få en grön jul, men vädret rår vi inte på så det är bara till att gilla läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar