onsdag 18 december 2013

18 December - platta paket under granen

Jag vet att många inte gillar presentkort.
Men jag både gillar att få och att ge bort dem.
Tycker det är perfekt att kunna få ett bidrag till någonting man vill ha, som kanske är för dyrt för någon att köpa och ge bort.
Idag kan du köpa presentkort till nästan vad som helst.

Att ge bort biobiljetter eller en konsertbiljett är inte heller fyskam.
Eller varför inte en biljett till ett sportevenemang, en gala eller en resa.

Ett tips om du vill ge en liten dyrare julklapp eller om ni är fler som samlar är att ge bort ett helt paket: tågresa, hotell, middag och konsert och kanske ev slänga in lite barn- eller hundvakt på köpet.

Vad tycker ni om att ge bort och att få presentkort?

♥ KRaM aNNiCa ♥


Ett presentkort eller en biljett är en perfekt julklapp tycker jag

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att Presentkort är en perfekt julklapp eller födelsedagspresent.

    SvaraRadera
  2. Presentkort är bra! Både att få och att ge, jag håller med dig helt och hållet.
    Agneta kram

    SvaraRadera