tisdag 10 december 2013

10 December 2013 - Jul- och nyårsoutfit

Idag är det exakt två veckor kvar till julafton och tre veckor kvar till nyårsafton.
Alltså hög tid att bestämma sig för vad man ska ha på sig.
I år har jag bestämt mig för att inte köpa något nytt, utan använda det som finns i garderoben och det jag köpt på mig under året men ännu inte hunnit använda.
 Jag är ju ingen direkt partyprinsessa så partykläderna blir inte direkt utsliten =)

Men att titta är gratis, och om jag skulle köpa något nytt skulle jag definitivt ha klickat hem något av nedanstående.
Att årets tema är paljetter och strass kanske ingen undviker att lägga märke till =)

Hoppas något av tipsen faller er i smaken!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Här kommer några tips på jul- och nyårsoutfits:
1. Droppformade örhängen med strasstenar på guldfärgad metall, Lindex, 79.50 kr
2. Silverfärgade dropphängen i strass, Sweet Deluxe, 399 kr. Finns att köpa hos Zalando
3. Cella Halterneck Short Dress i svart från Vero Moda, 399,95 kr
4. China Girl Bowey i svart, Brandos, 349 kr
5. New Purity Glitter Halterneck Dress i vit/svart (finns även i blå/svart), Vero Moda, 399,95 kr
6. Armband från Sweet Deluxe, 299 kr. Finns att köpa hos Zalando.
7. Armband Maza från Dyrberg/Kern, 449 kr. Finns att köpa hos Zalando.

Ytterligare två jul- och nyårsoutfits:
1. Örhängen Karen Millen, 399 kr. Finns hos Zalando.
2. Halsband i form av ett gyllene löv från TomShot, 449 kr, finns att köpa hos Zalando
3. Armband i form av ett gyllene löv från TomShot, 449 kr, finns att köpa hos Zalando.
4. Sister SL Short Dress, Vero Moda, 399,95 kr.
5.  Cathie, klassisk svart stövlett från Si by Sinela, 1 295 kr, finns att köpa hos Zalando
6. Maise Short Skirt i pale gold, Vero Moda, 279,95 kr.
7. Armband och örhängen från Sweet Deluxe, 249 kr. Finns att köpa hos Zalando
8. SALWEEN Halsband från SNÖ of Sweden, 399 kr. Finns att köpa hos Zalando.

1 kommentar:

  1. oj så mycket vackert! Klokt att du tar det du har i garderoben, man ska inte köpa nytt bara för att.
    Kram A-L

    SvaraRadera