lördag 23 november 2013

Plötsligt händer det

Det som började som en helt vanlig fredagskväll hos oss blev plötsligt rätt så unik.
För första gången i mitt liv hade jag "fredagsmys" med två av mina syskon.
För er andra kanske det känns som en vanlig fredag, men jag är nog inte ett dugg vanlig på den punkten.

Syster Yster har jag haft med mig hela mitt liv, hon har fått stå ut med mycket den stackaren =)
En lillebror fick jag först i augusti i år, eg har jag väl haft honom sedan han föddes men det var först då han letade upp mig och vi fick kontakt.
Och i kväll har jag alltså fått umgås med dem båda, samtidigt.

Blir spännande att se om han törs leta sig tillbaka eller om två av systrarna Östlund blev för mycket för den lilla stackaren =)

När jag ändå kikar in här vill jag tipsa om en utlottning hos Ann Kåge Form, där du kan vinna en av hennes vackra nattstakar. Kika in till Ann och ta chansen du också!
Dragning sker den 9 december kl 15.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Om du tittar in till Ann Kåge Form och är med i hennes utlottning har du chansen
att vinna denna superfina nattstake


3 kommentarer:

  1. Så mysigt med syskonmys! Hoppas att din helg fortsätter lika fint. Kramar från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Massor av kramar tillbaka!

      Radera
  2. Oh, så spännande, hoppas ni hade en riktigt trevlig reunion! Man vet ju aldrig med syskon. Själv har jag inga alls. Men min man har en syster och hon var hos oss igår. Hon är min svägerska, med andra ord, och jaaa, hon är snäll, men hon är definitivt the boss.....Agneta kram

    SvaraRadera