söndag 27 oktober 2013

Första julklappen √

Trots att jag jobbat 65 timmar denna vecka så hann vi med att köpa den första julklappen för i år, men så är det också det ända jag hunnit med.

Lillen ska börja åka slalom igen, så nu står en hel utrustning på önskelistan. 
Ett evigt letande i butiker och på nätet ledde fram till att vi slog till på ett par skidor idag. 
Pjäxorna han önskar sig kommer in i butik på tisdag, så jag har mina aningar om att han tänker släpa med oss dit då =)

Vi har även hunnit med att sälja bilen helgen.
Annonsen kom ut i fredags och vi blev fullkomligt nedringda.
Paret som köpte bilen i lördags var så nöjd att de ringde senare på kvällen för att tala om hur nöjda de var med skicket och komforten.
Jättekul att höra, för oftast är det någon som vill gnälla när de ringer upp efter ett köp.

Nej, nu är det läggdags för mig.
Hoppas ni får en finfin vecka!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Blev ett par K2 Photon Rocker i julklapp till yngsta sonen.
Stadium Outlet sålde dessa för 1 990 kr, listpris 5 500 kr


3 kommentarer:

  1. Oh 65 timmar det lät kämpigt! Hoppas du får en lite lugnare vecka denna veckan! Riktigt skönt att de som köpte bilen var nöjda, det brukar vara som du säger. Att man bara får höra om folk är missnöjda. :P Ha en bra vecka! kram

    SvaraRadera
  2. Jag köpte första klappen jag med ;)

    Hoppas att lillen blir nöjd&glad med sina julklappar :)

    Ha e fin vecka!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  3. Ah, nya skidor, så roligt. Dom kommer att åka fort, det ser jag!
    Skönt att ni fick sålt bilen så fort och lätt!
    Agnetakram

    SvaraRadera