onsdag 16 oktober 2013

För en vecka sedan

För precis en vecka sedan skjutsade jag min mamma till ögonkliniken och medan hon var där tog jag med mig kameran på en promenad på kyrkogården och i Boulognerskogen.
Oj, vad allt är vackert denna årstid, var man än vilar blicken så finns det något färgsprakande vackert att titta på.
Både den härliga luften, solen och alla dessa vackra färger fyller mig med energi.
Precis vad jag behöver i dessa dagar!

Här kommer några av de bilder jag hann med att knäppa.

Ha det fint i det vackra höstvädret nu!

♥ KRaM aNNiCa ♥














2 kommentarer:

  1. Oj, fantastiskt fint! Trodde först du hade kört din mamma till Paris......skojar. Vilka vackra färger, det är en fin tid!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder du har lyckats fånga och vilken vacker plats. Måste vara härligt att promenera runt där. Här i Söderköping har det börjat bli novembergrått.
    Ha det så gott och kram Ann

    SvaraRadera