lördag 21 september 2013

Long time no see

Det var ett tag sedan jag tittade in här.
Tycker visserligen att alla dagar går för fort, men de senaste veckorna har varit sjukt snabba.
På jobbet snurrar det på i tokfart nu, alla höstens projekt är snart uppe och rullar eller är åtminstone i startblocken. 
Den ena dagen känns mer förvirrande än den andra.

Avslutade förra veckan med en kanontrevlig kväll hos en kollega som snart tänker lämna oss för ett annat jobb.
Började denna vecka med tre härliga dagar på Älkarleö Herrgård med en superintressant utbildning och massor av trevliga människor. 
Igår kom jag tillbaka till verkligheten på jobbet igen och ekorrhjulet satts i spinn igen.
Hade ett möte på morgonen som inte var allt för upplyftande och det var en mycket arg och besviken Annica som gick därifrån. 
Men morgonens chock byttes mot en trevlig chockupplevelse nu på kvällen så jag går och lägger mig med ett hyfsat lätt hjärta =)

♥ KRaM aNNiCa ♥





Det är så otroligt vackert vid Älvkarleö Herrgård.
Är andra gången jag åker hit och tyvärr har det varit halvrisigt väder båda gångerna.
Men jag passade på mellan två regnskurar att ta några bilder =)



3 kommentarer:

  1. Oj, vad vackert! Slit inte ut dig på jobbet nu!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Inte alls fel att ha utbildningsdagar i en sån fin miljö.

    SvaraRadera
  3. Det var en vacker miljö att gå utbildningen! Ta det lugnt på jobbet, lätt att bli indragen i eviga hjulet :P

    kam/Olg£

    SvaraRadera