söndag 1 september 2013

Doing business

Jag gnällde så sent som på eftermiddagen att ingenting jag lägger ut till försäljning blir någonsin såld.
Så pang tjong kom två meddelande på Facebook och nu är jag av med två fotbollsskor och tre klänningar =)

Att vi har en hel drös med fotbollsskor är ju kanske inte så konstigt med snabbväxande söner.
Men min förmåga att köpa en massa kläder och inte orka skicka tillbaka dem ska vi inte ens prata om.
Måste skärpa mig där!
Är ju en sak om jag sparar saker som är för små med en baktanke om att krympa ner mig själv till rätt storlek.
Men när jag spar kläder som är för stor så hänger inte ens min hjärna med i tankegångarna.
Jaja, nu är de iaf väck och jag är supernöjd!

Hur duktig är ni på att göra er av med kläder som bara hänger/ligger i er garderob?

♥ KRaM aNNiCa ♥

Köpte denna klänning från Nelly och den var precis så vacker som jag tänkt mig, men alldeles för stor för mig trots att jag beställde en small.
Nu har den hängt på en galge i två månader och den kommer verkligen inte att användas någonsin.
Lika bra att få den såld och idag blev jag av med den =)

1 kommentar:

  1. Det går i vågor det där med att göra sig av med kläder, men så får jag ett ryck och då ryker både det ena och det andra. Vacker klänning, förresten.
    Kram

    SvaraRadera