tisdag 20 augusti 2013

Sugen på ny bil

Det börjar bli dags att köpa ny bil, men vad ska man välja? 
It's a jungle out there =(

Om barnen får bestämma blir det en...
Range Rover Evoque
Bild lånad HÄR
Om maken får bestämma blir det antagligen en...
Porsche Cayenne
Bild lånad HÄR
Om jag fick välja fritt blev det nog en...
Audi Q7
Bild lånad HÄR
Men nu kanske prisklassen är lite fel på ovanstående bilar.
Så vi får nog nöja oss med en billigare bil
Kanske en...
Volvo XC60
Volvo V70
Volvo V60
Volvo V40
Alla bilderna på Volvo modellerna kommer från volvocars.com
Om jag gillar Volvo?
Självklart!

Min morfar var säljare av Volvo, så jag är uppvuxen med att man ska ha en Volvo =)
Favoriten bland Volvo bilarna är helt klart en XC60 i färgen Twilight Brons!
Vi har en V70 just nu och jag är absolut supernöjd, men nu börjar felen ramla in en efter en.
Vore skönt med en nyare bil som inte hela tiden behöver repareras!
Vi får se vad det blir här framöver.
Spännande som sjutton =)

♥ KRaM aNNiCa ♥

4 kommentarer:

  1. Verkligen en fin samling fordon! Nu fick jag ett sug efter ny bil, kanske dags att byta in 9-5 an mot något nyare och snyggare =)
    Lycka till med letandet!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Hej Annica!

    Blir nästan stel av tanken att min "bil" MÅSTE bytas snarast... Gammal kärra som åker av ett under :)

    Vad det ska blir? Jaaa, något som har 4 hjul och tar mig dit jag ska.. Är ganska pretentiöslös angående bilar :P

    Ha det fint!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  3. Bilar är kul! Jag ska inte ge mig närmare in på det, men det har förekommit roliga bilar här genom åren......! Det är kul med kraft och precision!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Jag är också volvoägare av "födsel och ohejdad vana", men nu har vi en hyrbil medan S60:n repareras. Toyota Avensis. Inte helt fel. =)
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera