torsdag 15 augusti 2013

Höstens godbitar

Även om semestern och sommaren är långt från slut så börjar vi ju alla lite smått snegla mot den kommande hösten. 
Går ju liksom inte att undvika för alla tidningar, kataloger och butiker är redan nu fyllda med höstmodet.
Har samlat några av mina favoriter nedan, en del av dem kommer att vara mina innan hösten kommer.
Andra drömmer jag vidare på...

Vad har ni som ni drömmer om inför hösten?

♥ KRaM aNNiCa ♥
Sommarfräscha naglar med Rituals Pineapple Juice, 50 kr.
Perfekt sätt att förlänga sommaren när höstmörkret smyger sig på!



Läcker kamouflagejacka från Nelly, NLY Vintage Jacket, 399 kr.
Plånbok Wera från Åhlens, 199 kr.


Stickad kavaj från KappAhl, 499 kr, ett måste i höstgarderoben!
Eftersom jag är kvinna så vet jag med säkerhet att man kan bli kär i en handväska!
Min ögonsten är Michael Kors GIA, men tyvärr gör prislappen att min kärlek förblir obesvarad.
För er med lite bättre ekonomi än jag, finns väskan att köpa hos bl.a. Zalando.
7 065 kr
Min tröst här i livet är att jag köpte en röd GIA i Istanbul, för strax under 300 kr.
Inte ett dugg äkta, men ruskigt snygg, bra kvalitet och lite plåster på såren =)
Men en dag ska den bli min!!!


3 kommentarer:

  1. Nya gummistövlar. Sant! Väskan var jättefin, men så mycket pengar för väskor, att det kan ha blivit så. Nej, då gör jag nog hellre något annat om jag skulle få så mycket över!!! Eller, nej, varför det!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Haha du och dina handväskor, men jag håller med om att den är en riktig pärla bland alla handväskor där ute!
    Körsbär låter som en god doft, ska kika på den nästa gång jag flyger =)
    Kram A-L

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tog en liten paus från bloggandet. Vilken fin höstinspiration du bjuder på.Man längtar efter nåt nytt att sätta på sig. Så fin krukan blev där på skänken. Ha en skön helg!
    Kram Ann

    SvaraRadera