torsdag 11 juli 2013

MacBook Air - Äntligen är den min!

Som jag har trånat och suktat efter en MacBook Air en längre tid, men inte tyckt att jag haft råd.
Idag gjorde jag slag i saken och köpte en.
Just because i'm worth it!

Det var egentligen maken som skulle köpa en LED-TV, och det gjorde han också 
(eller rättare sagt två, för de slängde med en 32 tums på köpet).
Jag skulle bara gå förbi och klappa lite på de söta små MacBook:arna.
Stod fortfarande och trånade när maken kom kånkande med sin TV.
Han tyckte jag skulle köpa en och jag stretade mot...men inte länge...och nu ligger den här hemma på köksbordet =)

Tänk att jag äntligen har en egen dator!
Att jag slipper stå i kö för att låna barnens datorer.
Att jag kan lägga in hur många bilder som helst utan att någon kan gnälla.
Att jag kan föra över bilderna från kameran utan att behöva testa den på alla olika datorer och paddor innan jag hittar en som tar emot bilderna.
En alldeles egen MacBook Air.
Som bara är MIN =)

Visserligen bara materiella ting, men just denna får mitt hjärta att klappa lite extra.
Dessutom är tanken att den ska hjälpa mig på traven för att starta upp en av mina drömprojekt, 
om jag bara vågar ta steget.

Det var min första semesterdag det.
Vad har ni för er ute i sommar Sverige?

♥ KRaM aNNiCa ♥

En MacBook Air med väska följde med hem från vår lilla shoppingrunda i morse =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar