måndag 15 juli 2013

Helgens bröllop

Ingen har väl missat att vi var på bröllop i helgen, lovar att snart släppa ämnet men först ett sista inlägg.

Vilken fantastisk tillställning. 
Vackert väder, vacker dukning, vackra bröllopsgäster, vacker bestman, vackra brudtänor och näbbar, vacker sång, vackra tal, två vackra toastmasters, vackra bröllopstårtor, en sagolikt vacker liten prinsessa och slutligen det vackraste brudparet jag någonsin sett 

Hjärtat och ögonen svämmade över av tårar flera gånger under kvällen.
 Lilla fröken Östlund blev fru Bergqvist, men kommer för alltid förbli vår lilla Emma 

Bjuder er på några bilder från kvällen.
Men det vackra brudparet håller jag för mig själv.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Entrén in till den gamla skolan i Botjärn var vackert dekorerad.
Bordsplaceringen var lite fiffigt skriven på ett gammalt fönster inne i entrén
Vackert dukat med ett personligt brev till varje gäst 
Vilken tur, jag hittade mitt namn
Så sant så...
Efter mycket vånda fick jag ihop min bröllopsklädsel.
Klänningen har jag köpt på Bali för några år sedan.
Skorna fann jag i garderoben.
Sjalen fann jag till min stora glädje häromdagen, i webbutiken Tullhuset Living.
Sjal Lo-Ika Leo Pattern Brown, 199 kr.
Trevligt bemötande och bra service, kommer garanterat handla där fler gånger!

1 kommentar:

  1. Låter som ett underbart bröllop, hoppas de får ett långt och lyckligt liv <3
    Kram A-L

    SvaraRadera