söndag 28 juli 2013

För mycket av det goda?

Kan man få för mycket av det goda?
Tror inte det!
Men nu får det i alla fall vara nog med sena nätter och för mycket god mat och alkohol.
Semesterns sista 2,5 vecka får nu gå i hälsans tecken =)

Vi öppnade denna vecka med stenhård träning, om man nu kan kalla den stenhård när det i mitt fall mest är promenader som gäller.
2,6 mil i raskt promenadtempo och endast 4 km löpning.
Men ikväll ska vi ta en lång löprunda, satsar på milen =)

Fredag och lördag har vi haft vilodagar från träningen, istället har vi umgåtts med goa vänner och fina släktingar.
Man måste kunna unna sig lite också!
Massor av gott grillat i dagarna två, lite gott i glasen, massor av skratt och alldeles för sent i säng (eller tidigt kanske man kan kalla det, landade i sängen 05.30 i går morse).

Ser tyvärr ut att kunna bli lite sämre väder, så nu ska jag skynda mig ut i solen innan det är försent.

Ha en helt underbar söndag!

♥ KRaM aNNiCa ♥


När mina blommor blommat över i trädgården får det bli köperosor på skänken istället =)

På gårdagens födelsedagsfest kom den andra sjalen jag köpte till användning.
Körde på vitt och somrigt igår.
Klänningen har jag köpt på Bali.
Sjal Lo-Ika Flower Pattern Black & white, kostar 199 kr hos Tullhuset Living.



6 kommentarer:

  1. Milen i den här värmen, jag tror ni fått solsting!
    Att vara uppe och nattsudda sådär är inte den Annica jag känner, märks att du har semester =)
    Ha en fin springtur nu, du och maken.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha så kanske det är =)
      Nej, jag måste ta och skärpa till mig med sömnen, för snart är det dags att jobba igen =(
      Kram

      Radera
  2. Spänstigt! Jag klättrar i bergen och vandrar, varenda dag om det är möjligt och idag blev det en lång tur med nya berg, upp och ner. Jag tror att bara man rör på sig på något sätt är det bra!
    Du är så fin i din klänning och sjal! En sommarflicka!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du om någon får nog motion som du flänger fram i dina berg =) Är grymt avis, vill också ha ett eget litet berg att klättra i.
      Tack, gäller att passa på när sommaren bjuder på finväder!
      Kram Annica

      Radera
  3. Jag skulle också behöva komma igång och röra på mig, och lägga om mina matvanor.
    Sommarhälsning från Anne-Lie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är många saker man borde göra, men det är alltid så svårt att komma igång. Finns så mycket som lockar och så tänker man att jag gör det i morgon istället.
      Hoppas du lyckas komma igång med sundare vanor!
      Kram Annica

      Radera