tisdag 21 maj 2013

Vackert Hammarbygrön och en målgörare i familjen

Jag och stora sonen har shoppat i Hammarby shopen, flera fina plagg i vackraste Hammarby grön =)

På lunchen har jag också shoppat fotbollsstrumpor i vackert Högbo IF grön.
Fast det kändes lite vemodigt att inte längre köpa SAIK kläder.
Men jag tröstar mig med att HAIK är grön och vit, hade varit jobbigare att byta till rödvit.

Seger i matchen mellan HAIK och Torsåker fick bli en skön avslutning på en hektisk dag.
Lillen hittade lite självförtroende och lyckades peta in två mål.
Lite mer träning och några fler matcher i benen så ska han nog ha hittat både målet och självförtroendet.
(stolpskotten duggade tätt idag, en dm åt rätt håll så sitter de i nätet istället)
Stackars sonen har ärvt sin fars talang och sin mors taskiga självförtroende.
Men det fina med det är ju att det är lättare att bygga upp ett dåligt självförtroende än att bli en bra fotbollsspelare om man saknar talang.

Hoppas ni haft en fin tisdag!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Vindjacka 600 kr i Hammarby Fotbolls Webbshop

Skaljacka 150 kr (ord pris 699 kr) i Hammarby Fotbolls Webbshop

T-shirt 200 kr i Hammarby Fotbolls Webbshop

3 kommentarer:

  1. Den översta vindjackan var riktigt snygg.
    Vad kul att lillen börjar hitta självförtroendet, hoppas hans mamma gör det snart också!
    Grattis till vinsten, kul för de gröna grabbarna att de fick vinna!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Gröna fotbollskläder? Jag trodde bara det fanns blåvita (IFK Göteborg, du vet).
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. :) Helt ointresserat av fotbollen;)

    Ha en trevlig helg!

    kram/OLg@

    SvaraRadera