onsdag 24 april 2013

Time for recharge

Imorgon är det äntligen dags för avfärd.
Fyra dagar med återhämtning och vuxenmys med fantastiska vänner ♥

Jag är i vanlig ordning noll förberedd och påläst, men resehandboken är inköpt och det 
brukar bli min flygplanslektyr =)
Dessutom vill jag ta dagen lite som den kommer och inte gasa på med ett fullspäckat schema.
Bättre att missa några sevärdheter och känna att man njutit till max av ledigheten.
En fotbollsmatch ska vi iaf gå och se, ett måste på alla våra storstadsäventyr!

En kort historialektion hann jag få på lunchen av en annan fantastisk vän.
Skönt att kunna ösa ur någon annans bottenlösa kunskapsflora =)

Nu ska jag hugga tag i packningen, sedan ska det städas och plockas så huset är redo för 
min mamma som i vanlig ordning får agera barn- och husvakt ♥

Vi får se om det blir några inlägg i bloggen under de dagar vi är borta, 
har inget annat än mobilen med mig.
Men ett och annat foto på Instagram ska det absolut bli!
Annica74 heter jag där om ni vill kika in och se vad vi har för oss =)
Klicka HÄR så kommer ni till 
Webstagram (Instagram Web Viewer).

För er som inte har Instagram så publiceras bilderna även på Facebook,
kika in hos Det Grå Huset på Kullen där och se vad vi har för oss.

Hoppas ni alla får en helt fantastisk avslutning på veckan!
Det lovar jag att vi ska ha!!
Jag lovar också att skriva en liten reseberättelse när vi är tillbaka igen
(hmmm ni som känner mig vet att det finns stor risk för att den blir lång)

♥ KRaM aNNiCa ♥

Snart kan jag även bocka av Istanbul från min lista över städer jag måste besöka innan det är försent =)

8 kommentarer:

  1. Ha nu en fantastisk semester och bara njut!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa, min dotter sitter idag på planet som landar i Alanya för en veckas solsemester

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lät ju inte helt fel, de kommer att få en kanonvecka =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Oh, hoppas ni har det riktigt underbart i den fina staden!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. DEt hade vi verkligen =)
      Kram Annica

      Radera
  4. Hamnade här via en annans blogg där du lämnat en kommentar om kakfat. Visst är det en bra idé! Själv har jag också testat att göra med färdiga kakfatsstativ, och har även sådana stativ till salu på min blogg för den som är intresserad. http://allakansy.blogspot.se/2012/09/alla-kan-goratillverka-egna-kakfat.html
    Vill man prova även en sådan variant, kostar dem jag har hemma 60 kr/st inklusive porto inom Sverige. Tack för fin inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får ta och kika in till dig och se vad du har allt för skoj =)
      Kram Annica

      Radera