onsdag 20 mars 2013

Zelected by Houze

Idag har jag varit på inredningsparty hos äldsta sonens gudmor.
Har inte varit hem till dem sedan barnen var små *skäms som en hund*
Och wow vilken förvandling som har skett!
Det var så sjukt fint i deras hus att jag egentligen inte ville åka hem.
Det var så mycket jag!
Så där vill jag också ha hemma!

Sakerna som fanns att beställa var också så mycket jag och beslutsångesten 
knöt sig i magen på mig.
Trodde jag visste exakt vad jag ville ha när jag gick dit och det stämde nästan när jag fick känna och klämma.
Kika i Zelected by Houzes hemsida eller i deras katalog för att få massor av inspiration.

Jag är då så full med idéer och inspiration så jag kommer att bli sömnlös i natt =)

♥ KRaM aNNiCa ♥



Alla bilderna är lånade från www.zbh.se

4 kommentarer:

  1. Oj så mycket vackert, hur kunde du låta bli att handla rubbet?
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var svårt Ingela, men jag tog mig i kragen =)
      Kram ♥

      Radera
  2. Jag älskar Zelected By House! Kan tänka mig att du hittade en del :) det brukar vara svårt att komma ifrån utan att beställa hela sortimentet :) kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gäller att ha pli på sig själv =)
      Kram Annica

      Radera