måndag 4 mars 2013

Skymning i Forsbacka Bruk

Har sagt det förr och jag säger det igen.
Min pappa och hans sambo bor verkligen vackert.
Med brygga och vattnets kluckande bara några meter utanför ytterdörren och 
Forsbacka Bruks vackra gamla byggnader åt alla håll.

Igår var jag och mellansonen dit på lite kalas och jag hann ta några kort i skymningen.
Bjuder på dem nedan.

Hoppas ni får en fantastisk vecka och att vårsolen hittar till er alla, även ni som bor på lite nordligare breddgrader än jag gör =)

♥ KRaM aNNiCa ♥







Det är så himla vackert när träden och byggnaderna speglar sig i vattnet.
Välkommen till Forsbacka Bruk i skymning den 3 Mars!


10 kommentarer:

  1. Så vackert! Måste vara underbart att bo så där.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att de trivs jättebra där och vem skulle inte göra det?
      Kram ♥

      Radera
  2. Du har alltid så vackra bilder. Här vill man ju verkligen bo, de måste trivas som fisken i vattnet där!
    Hoppas du blir bättre i benet!
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen var bilderna inte till belåtenhet hos min pappa så jag skulle få finare bilder från honom...så det blir nog fler bilder från Forsbacka framöver =)
      Tack, benet är mycket bättre!
      Kram Annica

      Radera
  3. Svar
    1. Ja, man måste bli lycklig av att bo så där =)
      Kram ♥

      Radera
  4. De bor verkligen fint. Det är något speciellt med gamla fabriksbyggnader. Många historier om människor som arbetat där. Hoppas att du mår lite bättre.
    Kram Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Historiens vingslag brukar man prata om och det stämmer nog rätt så bra. Man får väldigt mycket olika känslor och ibland gåshud av att gå in i gamla byggnader, som om allt som hänt där finns i väggarna.
      Benet är mycket bättre och helt smärtfritt vid normal belastning =)
      Kram Annica

      Radera