tisdag 26 mars 2013

Jakten på den perfekta kjolen och lite glädjetårar

Finns ju inte överdrivet många klädaffärer i stan och de få som finns svepte jag av på en kvart idag och tydligen ska man inte ha svart kjol, för några sådana fanns inte att uppbringa i stan =)

Så nu ligger mitt hopp på Valbo Köpcentrum eller Gävle på fredag.
Då måste jag även hitta ett par nya svarta stövlar.
För mina älsklingsstövlar är det snart bara spillror kvar av.
Helst vill jag ha ett par exakt likadana för de är både snygga och bekväma.

Hittar jag inga stövlar eller kjol så lär Syster Yster få klara sig själv på Påskrocken i helgen,
får då sitter jag hemma och tjurar hela helgen!

Är faktiskt lite tjurig just nu också, för maken öppnade min deklaration och jag ska 
tydligen betala 1 000 kr till Skattemyndigheterna i år =(
Jaja, det hade jag ju på känn eftersom jag sålde aktierna förra året.
Jag får stanna hemma på tomten hela sommaren och beundra den mycket vackra 
paraddörren jag fick för mina aktiepengar i stället för att åka på semester.
Men det är ju inte någon bestraffning eftersom jag älskar vår altan om sommaren ♥

Men tjurigheten varade inte länge för det plingade till i min telefon och där kom 
världens vackraste videoklipp på världens finaste bebis.
Då blev jag tvungen att gråta en skvätt av lycka ♥

Hoppas ni får en fin påskvecka!

♥ VåRKRaM aNNiCa ♥

Den här kjolen från Vero Moda har jag haft i handen många gånger men aldrig köpt.
Nu är den slut i min storlek på nätet, men jag hoppas hitta något liknande.

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen du hittar både kjol och stövlar så du slipper sitta hemma och tjura :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slapp sitta hemma och tjura =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Det är så jobbigt när man vet vad man ska ha då hittar man det aldrig. Håller tummarna för dig i alla fall.
    Ha en underbart skön påsk!
    Kram Madde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick ihop klädseln till slut även om det inte blev riktigt som jag hade tänkt mig.
      Detsamma till dig ♥
      Kram Annica

      Radera