lördag 30 mars 2013

GLAD PÅSK


Önskar er alla en riktigt
GLAD PÅSK!

Själv är vi inte så mycket för påskfirande, men glada över långledigheten ändå =)
Vi hade tidigare en tradition av att måla ägg med mormor och morfar ♥
Så lite jobbigt är det i år att inte ha möjligheten att få göra det =(

Får bli lite tacos och sedan full fart mot Påskrocken.
Jag och syrran kammade noll när vi var till Valbo igår.
Men med lånade stövlar så ska jag ändå kunna ta mig iväg på partaj.

Ha en trevlig Påskafton!

♥ KRaM aNNiCa ♥



Med en påskblomma från mamma så blev det tillslut lite påsk även i vårt hus =)
De fina ljuslyktorna jag fick i present häromdagen har hittat sin plats i köksfönstret.


5 kommentarer:

  1. Hoppas du och syster fick en trevlig kväll!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Ja här hamnade jag :) när jag googlade på måla furumöbler !
    Verkligen en fin blogg du har !
    Några frågor till dej har jag nu,
    - När du målade dina furumöbler, använde du pensel eller roller ?
    - Vad är det för fina köksluckor ni har ?

    Mvh Catarina A

    SvaraRadera
  3. Ja här hamnade jag :) när jag googlade på måla furumöbler.
    Vilken härlig blogg du har !
    Nu kommer det några frågor :)
    - När du målade era furumöbler , använde du pensel eller roller då ?
    Jag har en telefonbänk i furu som jag har tröttnat rejält på , och nu när dina möbler blev så fina , då tänkta jag nu skall det bli ordning på min bänk :)
    - Vad är det för fina köksluckor som ni har ?

    Mvh Catarina A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catarina, vad du är snäll <3
      Jag använde enbart pensel när jag målade. Är så glad att jag äntligen gjorde slag i saken och målade om möblerna, för nu är de som nya igen =)
      Köksluckorna heter Ädel och kommer från IKEA, de tillverkas inte längre men de har en annan lucka som heter Grytnäs som åtminstone på bilderna ser likadan ut.
      Hoppas du får en trevlig helg!
      Kram Annica

      Radera