söndag 3 mars 2013

En vecka i bilder och smärta


 För min del har det varit en vecka av smärta och ett evigt knaprande av piller. 
Den envisa inflammationen håller i sig och helgen har bestått mestadels av sömn eller vila.
I går var vi också bortbjuden på finmiddag, maten var fantastisk men tyvärr var aptiten som bortblåst.
Hade planerat ost, kex, hembakat knäckebröd och champagne, men istället somnade jag och katten Maia i Mia och Peters soffa redan vid 21...och då var jag den enda av oss vuxna som inte drack alkohol.
Vid 22.30 slängde jag in handduken och åkte hem, maken och lillen fick ta en taxi hem.
Har sovit som en klubbad säl i 10,5 timmar men är fortfarande alladeles slö och skakis.

Tack för en trevlig kväll och jag lovar att vara en bättre gäst nästa gång!

♥ KRaM aNNiCa ♥


Här kommer lite Instagrambilder från den gångna veckan, tre av dem har jag knyckt från Mia.
För jag hade ingen ork igår att knäppa några kort.









6 kommentarer:

  1. Stackars dig! Hoppas du mår bättre nu när en ny vecka börjar, inte roligt att inte vara alert!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Veckan har inte börjat bra om man ser till benet, men jag försöker förtränga det och ser allt det positiva med solsken och ljusare och varmare dagar.
      Kram ♥

      Radera
  2. Vilken vacker katt, vad är det för ras? Håller tummarna för att värken släpper snart, stackare <3
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det är en sibirisk katt (hmm risk att jag får en hurring av Mia nu), men jag är inte säker. Hon är mjuk som sammet i alla fall ♥

      Radera
  3. Vilka fina bilder! Älskar din inredningsstil, tack för inspirationen. Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda, det värmer ♥
      Kram Annica

      Radera