tisdag 5 februari 2013

Zlatan vs Messi


I morgon är det årets match: Sverige-Argentina, Zlatan vs Messi.
Är ju självklart blågul, men om Messi sätter en två, tre eller tom fyra  mål så blir jag inte ledsen.
För Messi är min gud...i ett par fotbollsskor =)

Ja, vad säger man om Argentinas lag...ungefär lika bra som vår ekonomiavdelning på jobbet, dvs
VÄRLDSKLASS! 

Argentinas Trupp 2013

Målvakter
Sergio Romero

Mariano Gonzalo Andújar
Agustí­n Ignacio Orión
Försvarare
Ezequiel Garay
Guiñazu
Faustino Marcos
Alberto Rojo
Pablo Zabaleta
Clemente Rodríguez
Federico Fernández
Leandro Desábato
Matías Nicolás Rodríguez
Hugo Armando Campagnaro
Mittfältare

Ángel. di María
José Sosa
Javier Mascherano
Toto Salvio
Rodrigo Braña
Maxi Rodríguez
Fernando Gago

Anfallare
Gonzalo Higuaín
Lionel Messi
Kun Agüero
Ezeequiel Lavezzi


Kameran ska självklart med, så vi får se vad som fastnar på bild  =)
Shit, vad jag är laddad!!!

Så taggad att jag nästan glömmer bort att lillen fyller tonåring i morgon.
Grattis min lilla gullunge!

Snacka om superdag!!!

♥ KRaM aNNiCa ♥







6 kommentarer:

  1. Häftigt! Hoppas du fr en supertrevlig kväll :)
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vilken kväll vi fick, helt fantastisk =)
      Kram ♥

      Radera
  2. Du ska dit, alltså! Ibland är livet inte ett endaste dugg rättvist! Nu skojar jag. Så roligt och glöm inte att du har kameran med!!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland vinner man och ibland förlorar man agneta...och denna gång drog jag vinstlotten. Kommer leva på den här kvällen i resten av mitt liv!
      Kram ♥

      Radera
  3. Hoppas ni haft en trevlig kväll och att lillen blev nöjd med sin födelsedag!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla var så nöjda och sprudlande glada när vi åkte hemöver =)
      Kram ♥

      Radera