söndag 17 februari 2013

Välkommen till mig!

Ser att det ramlat in några fler följare på både Bloglovin, Facebook och Instagram (Annica74). 
Så jag vill passa på att önska er VÄLKOMMEN hem till oss i det grå huset på kullen. 
Ni andra som hängt med ett tag är ju så klart också välkommen 💖
♥♥

Är så roligt att jag lärt känna en del av er rätt så bra vid det här laget.
Människor som man aldrig träffat men ändå känner så bra.
Ibland när jag ser något eller om någonting inträffar så kan jag tänka att en sån skulle Anna-Lena gärna vilja ha eller att Agneta bra gärna hade velat se Zlatan live.
Jag både glädjs och gråter med er. 
En perfekt typ av vänskap för mig som har ont om tid för att umgås med folk på riktigt.
En del av er vet jag ingenting alls om, men det kanske kommer så småningom :)

Även de som är mina riktiga vänner och släktingar har jag bättre koll på genom bloggar, 
men främst genom Instagram. 
Jag är nog beroende av Instagram :)
Älskar vackra bilder och här översköljs jag av vacker inredning och härliga bakverk och resemål. 
Då och då dyker det upp bilder på mina vackra flickor i Solna och då översköljs mitt hjärta av kärlek.

Att skriva korta inlägg är inte riktigt min grej, men det borde ni veta vid det här laget:)
Skulle ju egentligen bara önska er välkommen.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Välkommen alla nya och gamla bloggläsare <3 p="">


6 kommentarer:

  1. Men visst är det härligt att vänskap kan se olika ut! Jag ser på dig som en nära vän trots att vi bara "pratar" med text. En skön typ av vänskap tycker jag :)
    Är glad att jag har dig i mitt liv ❤
    Kram À-L

    SvaraRadera
  2. Jag bloggar ju bara, har gått ur facebook och gör inte twitter eller instagram, bara blogg. Men jag kan tänka mig att dom andra sakerna är jättekul, men jag tycker inte jag hinner allt. Och det du skriver om att man kan umgås när det passar det tycker jag är så fenomenalt bra!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du helt rätt i, man ska bara göra det man hinner med!
      Kram ♥

      Radera
  3. För mig som flyttat från Stockholm, där alla mina "riktiga" vänner bor, till Gotland där vi inte kände en kotte är det extra viktigt att ha vänner på bloggen. Vilket jag också känner att jag har!
    Visserligen har jag väl fått en massa trädgårdsvänner här på ön under åren, men det är inte riktigt samma sak. Vi umgås ju nästan enbart på grund av att vi delar samma intresse. På bloggen kan man ta upp precis vad som helst - och det gör jag! :-)

    SvaraRadera