söndag 3 februari 2013

Städa eller träna - det är frågan

Att städa i det här huset är som en never ending story. 
Vissa rum är värre än andra :(
Men det är bara att bita ihop och hugga in.

Idag åkte julgardiner, kuddar och filtar bort från vardagsrummet.
Lite sent kanske, men tiden räcker inte till.
Har ju valt att lägga rätt så många timmar i veckan på träning och då får 
helt enkelt städningen stå åt sidan.
Hur hinner alla människor med allt?!

Idag fick träningen stå åt sidan och det blev städning för hela slanten.
Så nu är åtminstone vardagsrum och hall uppe i hyfsat skick :)
Att det finns 120 kvm till i huset väljer jag att blunda för!

Nu blir det en kopp kaffe i lugn och ro innan det är dags för matlagning.
Ha en fin söndagskväll!

♥ KRaM aNNiCa ♥





6 kommentarer:

  1. Det finns ingen som hinner med allt! Men en del har ju städhjälp och då hinner man ju träna och göra massor av annat utan att det går ut över hemmet. Fortsätt träna du, dammråttor har ingen dött av :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag försöker intala mig det jag också.
      Städhjälp har vi tyvärr inte råd med, annars känns det som en bra idé även om jag alltid varit emot det.
      Kram Annica

      Radera
  2. Instämmer helt i att städningen aldrig tar slut. När man är klar på ett ställe då är det något annat som behöver städas. Önskar dig en fin kommande vecka. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen trist!
      Tack fina du och detsamma till dig!
      Kram ♥

      Radera
  3. Och vila då? När hinner du med det? Fast gäller valet att städa eller träna tycker jag du ska välja det sista :)
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker vara noga med sömnen då jag slarvat med det i många år, så det är på natten jag vilar.
      Kram vännen ♥

      Radera