tisdag 12 februari 2013

Spännande saker på G

Idag har jag filurat på en sak som förhoppningsvis ska göra vårt liv lite roligare, 
bara att hålla tummarna på att vi får ett positivt besked tillbaka =)
Annars har min dag inte varit det minsta positiv, tredje dygnet med huvudvärk och jag 
känner mig allmänt nere och le =(

Men imon är det bara att gå till jobbet och låtsas som att allt är bra där uppe i knoppen, 
för jag känner att jag inte har tid att vara hemma mera.
Sedan ska jag försöka mig på ett joggingpass på kvällen, missade förra veckan så 
även här känner jag att jag ligger efter.

207 dagar kvar!

Hoppas ni sluppit undan alla baciller som florerar runt där ute!

♥ KRaM aNNiCa ♥

♥ Hem ljuva hem ♥

8 kommentarer:

  1. Vad?! Berätta berätta!!!!
    Jag funderar också på joggingen i mon, beroende på hur jag känne rmig efter spinningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tar det sedan. Synd att du missade joggingen i onsdags, men det kommer ju massor av tillfällen under våren.
      Kram ♥

      Radera
  2. Envis som en åsna, det är Annica det! Ta det lugnt i spåret, frisk luft är bra men ansträngning vet jag inte :(.
    Hoppas du får ett positivt resultat av ditt filurande :)
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar med spänning på svaret av mitt filurande =)
      Kram ♥

      Radera
  3. Vad? Nu blev jag verkligen jätte nyfiken! :) Kram Susanné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är väl inte så spännande för er andra, men för oss. Vi kikar på att byta bank och få ner vår månadskostnad. Skulle vara skönt att få lite mer pengar över varje månad.
      Kram

      Radera
  4. Vilken skön blogg du har:) och jag följer nu.

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit! Jag hoppas du ska trivas och stanna kvar =)
      Ska ta och kika in till dig lite senare idag.
      Ha en trevlig lördagskväll!
      Kram Annica

      Radera