lördag 2 februari 2013

Så är snart träningsvecka 2 slut

När jag och maken tittade på film sa jag att det skulle vara gott med smågodis.
Tror ni inte att snällaste Lillen handlade lite gotta till sin mamma? 
Så nu ligger jag under värmefilten på sängen och tittar på Dicte på TV4 Play :)

Men det känns helt ok med lite smågodis efter att ha haft fyra hårda träningspass i veckan:
Måndag: 1timmes Funktionell träning
Tisdag: vilodag
Onsdag: 1 timmes löpteknik/jogging i Högbo. Pulsa i snö är jäkligt jobbigt men skoj :)
Torsdag: 50 min Funktionell träning samt några timmar med hjärtkompressioner på HLR utbildningen. Att rädda liv var ingen barnlek för varken armmusklerna eller pulsen.
Fredag: vilodag
Lördag: 1 timme Funktionell träning

Men nu behöver jag lite skönhetssömn. Hoppas på nio härliga timmar även i natt.
Jag älskar helger och sovmorgon :)

God natt på er!

♥ KRaM aNNiCa ♥





4 kommentarer:

  1. Tycker att du gör helt rätt i att unna dig på helgerna när det går så bra med träningen. Önskar dig en fin söndag. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker intala mig att kroppen mår bra av vila också, så känns det lite bättre =)
      Kram ♥

      Radera
  2. hoppas du fick massor av sköna timmar i sängen! Svartvita bilder är verkligen vackra,
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det vackert med svart vitt!
      Kram ♥

      Radera