lördag 23 februari 2013

Lite vårnyheter i garderoben tack!

Viola top, STOCKH LM från MQ, 399 kr
Joanna Pencil Skirt, STOCKH LM från MQ, 599 kr.
Pumpsen (D for Dasia) köpte jag förra sommaren på Scorette, finns fortfarande att beställa för 375 kr
Please Jeans från Creative Lounge, 1 295 kr.
Skulle vara kul med lite nytt i vårgarderoben som kan följa med till Istanbul.
Toppen från MQ är bara så snygg och med ett presentkort på 350 kr blir den näst intill gratis =)
Har ju faktiskt en snygg kjol i garderoben som jag kanske hinner krympa i.
Men några snygga jeans har jag inte.

Träningen har börjat ge resultat nu, inte på vågen men på kroppen och det är ju huvudsaken.
Så fortsätter jag så här så kanske jag är värd ett par snygga jeans till våren =)

Hmm å jag som hade planerat in både ostkrokar och vin ikväll.
Jaja, vi tar tag i dieten på måndag.
Har iaf slitit hårt i löpspåret två dagar denna vecka samt ett pass funktionell styrka i morse.
Så jag är rätt så nöjd med denna vecka ändå.

Ha en härlig kväll i TV soffan eller vad ni nu ska ha för er.

♥ KRaM aNNiCa ♥

hmprodCA4RSR04
Denna bild vet jag tyvärr inte var den kommer från då jag sparat ner den utan att döpa om den.
Men toppen/linnet är verkligen hur snyggt som helst!

2 kommentarer:

  1. Vilken härligt somrig topp.
    Det är alltid roligt att unna sig något när man nått ett mål, hoppas du hittar ett par snygga jeans innan ni åker iväg.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Målet känns tyvärr lite avlägset med tanke på att inflammationen fortfarande härjar fritt =(
      Men jag kanske kan unna mig jeansen ändå =)
      Kram ♥

      Radera