lördag 16 februari 2013

Ännu en vecka i rasande fart

Jag förstår verkligen inte var dagarna tar vägen, de försvinner med en rasande fart.
Så även denna vecka.

Har hunnit träna onsdag (en timmes jogg/löpteknik), torsdag (en timmes funktionell styrka) 
samt idag (en timmes rask promenad samt en timmes funktionell styrka).
Klämde även in en AW igår, lite mat på Living Room och sedan en sväng till Mulligans med kollegan.
Syster Yster var gullig och skjutsade hem oss vid midnatt ♥

Med tanke på det stora tvättberget i tvättstugan så vet jag exakt vad jag ska tillbringa kvällen med att göra.
Usch vad tråkigt det är med tvätt.
Känns som tvättkorgen är tom varje kväll jag går och sover och sedan är den full dagen efter igen =)
Med fem sängar och fem-sex personer som duschar stup i kvarten så blir det ju rätt så
 mycket sängkläder och badlakan utöver den vanliga tvätten.
Kanske lika bra att gå ner och kicka igång denna lördagskväll i tvättstugan.

Ha en skön lördagskväll på er!

♥ KRaM aNNiCa ♥







6 kommentarer:

  1. Visst går det undan, snart är det vår :)
    Hoppas du haft en härlig lördagskväll och sov så gott i den nybäddade sängen!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev en sen kväll, var tvungen att se Skyfall en andra gång :)
      Kram till dig vännen

      Radera
  2. Hej! Såg ju här för ett tag sen du fick en ny kamera....jag undrar vad du tycker om den....är på väg att köpa en ny och din verkar sååå bra...har tagit fram lite info om den hos Siba..men kul att höra ändå....är bilderna du har i bloggen nu med den?
    Ha en bra söndag
    Kram Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kameran är kanonbra och vilket bra pris dessutom! Har inte lärt mig alla finesser ännu, men jag testar mig fram och upptäcker nya saker hela tiden :).
      Men av gammal vana knäpper jag mycket med min iPhone också, rätt så smidigt när jag vill publicera bilderna på Instagram på stört.
      Så bilderna i bloggen är en salig blandning av kamera och iPhonebilder.
      Ha en fin söndagskväll nu!
      Kram Annica

      Radera
  3. Vilka härliga bilder du har lagt in idag!
    Och jag ser att jag har en nisch, jag kanske skulle starta upp nån slags service där jag åker runt och stryker och manglar, för det är det som jag tycker är riktigt roligt när det gäller hushållsarbete (förutom att laga mat), jag tycker det är så roligt att liksom "göra det platt" och fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha skönt att vi är olika. Jag hatar att stryka, men tyvärr använder jag ofta vita skjortor och klänning på jobbet så jag måste ta mig an strykhögen en gång i veckan :(
      Kram Annica

      Radera