tisdag 22 januari 2013

Vackra krukor i vit keramik

Jag har en liten kärlek till vackra krukor i vit keramik. 
Har tre favoriter som så gärna skulle få hitta en plats i vårt hem framöver.
Har massor av fina krukor hemma redan, men ingen i klass med dessa =)

Det var kärlek vid första ögonkastet när jag fick syn på denna hos Ann Kåge Form.
Nu går jag och väntar och längtar efter att de ska bli klara och släppas till försäljning.
Kika in hos Ann för att se alla hennes fina alster.

Dessa underbara krukor från Sturehofs Krukmakeri har jag också trånat efter en längre tid.
Nu vet jag dessutom att de finns att köpa hos Norrgården Inredning & Design i Falun.
Ska bara få tummen ur och åka dit =)

I går när jag satt och bläddrade genom några inredningstidningar fick jag syn på en annons från Höganäs Saltglaserat, och dessa krukor pockade genast på uppmärksamhet.
Men tyvärr hittar jag inte krukorna på hemsidan =(
Så jag har ingen aning om var de kan köpas.

Ps. Vi säger ingenting till maken om detta va?
Han gillar inte min kärlek till dyra vita krukor haha

♥ KRaM aNNiCa ♥

4 kommentarer:

  1. Verkligen vackra, förstår att du vill ha dem!
    Ha en bra dag vännen!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle bli så glad om jag fick tag på någon av dem =)
      Hoppas du haft en bra dag också vännen!
      Kram

      Radera
  2. Haha du är underbar, lovar att inte berätta för maken =). Förstår att du vill ha dem, de är underbara.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då kan jag andas ut =)
      Kram

      Radera