lördag 26 januari 2013

Träningsvecka 1

Veckan har inte riktigt blivit som jag tänkt mig, men kanske satte jag ribban för högt.
Är ju inte första gången det händer isf.
Vill ju gärna gå all in när jag hittar något jag brinner för.
Allt eller inget.
Men i det här fallet så kanske det är bättre med lite än ingenting alls.

Vecka 1 blev så här:
Söndag: 1 timme i raskt tempo på gåbandet
Måndag: 30 min på gymmet (sedan blev vi avbruten av brandlarmet) och 1 timme på gåbandet.
Tisdag: vilodag
Onsdag: 1 timme och 20 minuter på gåbandet
Torsdag: 50 minuter Funktionell träning på Jernvallen
Fredag: vilodag
Lördag: 1 timmes Funktionell träning på Jernvallen

224 dagar kvar till Tjejmilen.
Nu ger vi järnet och hoppas på en vecka med ännu mera träning!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Vita krispiga tulpaner i köket just nu

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen! Du har ju tränat massor. Du har jobb, familj och en krasslig mamma också, klart du inte hinner med lika mycket som en del andra. Kämpa på!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker intala mig själv att jag gör mitt bästa =)
      Kram ♥

      Radera