torsdag 24 januari 2013

Sugen på en långweekend

Är så grymt sugen på att få åka iväg på en långweekend, att bara få komma bort i 
några dagar och ha det skönt. För vår del brukar det bli massor av långa promenader
 men också mycket sömn. Precis vad jag skulle behöva just nu!

Förhoppningsvis ska vi komma till avslut nu i dagarna.
Maken har haft span i över en månad redan.
Har just nu två favoridestinationer: Istanbul och Edinburgh.
Men jag nöjer mig med: Prag, Wien, Madrid, Milano, Amsterdam, 
Bratislava, Nice eller Riga.
Jag är inte så kräsen =)

Vill helst inte åka till en stad jag redan varit i, för jag känner att det finns så
mycket mer att uppleva.
Vi får se hur det blir med resan och om det blir av var vi hamnar.

Vad drömmer ni om idag?

♥ KRaM aNNiCa ♥

Signpole från Mr Perswall är en favorit!
Förutom att den är vacker så symboliserar den drömmar för mig.
Drömmar om okända och kända resmål.
Finns inte dina favoritresmål med på skylten?
Då kan du för 650 kr få lägga till dina egna favoritdestinationer =)

10 kommentarer:

  1. Vi kommer få det sååååå skönt!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag satt i går och kollade lite resor. Det är snart fyra år sedan jag var i väg och det känns som det är alldeles för längesen. Jag kan tänka mig en enkel charter till en solig strand en vecka, så lillan får bada (vi också). Men även vår i en storstad, hur härligt vore inte det?? :)
    Ha en fin dag!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni hittar på någon mysig resa så ni får komma bort och ladda batterierna lite =)
      Kram ♥

      Radera
  3. Jag måste bara få säga att Istanbul var en sån överraskning, en så positiv överraskning och jag var där en november och det regnade, men det spelade ingen roll, det var så vansinnigt trevligt ändå och vänliga människor!
    Men vilken stad som helst går bra, jag skulle också vilja iväg på nåt liknande, men jag har ingen man som letar reda på nåt, det är mitt arbete, sen gäller det att entusiasmera honom!!!!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillade Istanbul, har faktiskt bara hört positiva saker om staden.
      Du får gräva fram något bra och sedan sätta fart och locka över honom på din sida =)
      Kram

      Radera
  4. Jag drömmer om värme! Känner mig stelfrysen ända in till benmärgen och nu har pelletskaminen börjat krångla =(
    Hoppas det blir bokat nu, så har du någonting att se fram mot!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch då, inte skoj att frysa hela tiden =(
      Bokat och klart och jag längtar sååååå!
      Kram annica

      Radera
  5. Jag skulle tacka ja till vad som helst just nu, bara det var varmare än här =)
    Hoppas ni kommer iväg till ett vackert och trevligt ställe snart =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha förstår det, denna vinter tar visst aldrig slut =(
      Kram på dig vännen ♥

      Radera