onsdag 23 januari 2013

Nikon Coolpix L310

En liten överraskning från maken låg och väntade på köksbordet i morse.
En Nikon Coolpix L310 ♥
Gissa om jag är glad!
Nu är jag ett steg närmare drömmen om en riktig systemkamera och en fotokurs =)

Men glädjen gick fort över i frustration, för nu vill jag ju fota fina bilder ögonaböj.
Men första måste jag läsa beskrivningen och sedan experimentera lite *gaaahhhh*
Tålamod är inte min grej!

Men snart nog är vi nog bästa vänner ♥

Tack finaste för den underbara presenten!
Älskar dig också ♥

♥ KRaM aNNiCa ♥

Låg en present på köksbordet till lilla mig i morse. Är en mycket glad tjej nu :). Tack finaste! Jag älskar dig också ❤ @ahola70

6 kommentarer:

  1. Vilken underbar överraskning, men jag tror du är väl värd den! Hsn verkar go och mysig din man =)
    Och snäll =)
    Hem och träna med dig så ni blir bästa vänner snabbt!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vara en trevlig syn när jag klev upp =)
      Kram ♥

      Radera
  2. Du kan väl träna lite på junior? Och Maia? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag absolut göra. Ska komma ihåg att ta med kameran när vi kommer hem till er nästa gång =)
      Kram vännen ♥

      Radera
  3. wow sååå kul stort grattis. Tror nog du har gjort dig väl förjänt av den fina du. Snäll karl. Kramar

    SvaraRadera