torsdag 3 januari 2013

Nåldyna och vacker spegel

Idag har jag agerat nåldyna igen, det var nämligen dags för akupunktur för andra gången. 
Ännu fler nålar och lite mer aggressiv i behandlingen denna gång.
Gick därifrån med ilningar i huvudet som sedan utvecklade sig till en jobbig huvudvärk.
Längtade hem till sängen då vill jag lova, men bokslut betyder långa dagar så det var först 
framåt kvällningen jag äntligen fick komma hem.
Men förhoppningsvis ska resultatet av alla behandlingarna bli att jag slipper få huvudvärk så ofta, 
även om den till en början triggar fram huvudvärk.

Så nu ska jag ta och krypa ner i den efterlängtade sängen, och när jag ligger där så har jag 
den nya spegeln från Alma Design i blickfånget.
Är så glad över att jag fick den i present =)
Den passar dessutom så bra på den allra käraste ägodelen vi har här i huset:
Chiffonjén efter mormor och morfar.

Hmm bilderna påminner mig om att vi har ett projekt att ta tag i framöver, nämligen sovrummet.
Efter att vi satt in paraddörrarna så sitter det bara gipsskivor på delar av ytterväggen. 
Tänker inte på det i vanliga fall då man blir lite hemmablind.
Nåja, nått lär vi väl roa oss med under 2013 också.

Ha en trevlig kväll och en fin fredag!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Den vackra spegeln från Alma Design vaktar mina smycken om nätterna 
Kuddfrossa på sängen, maken hotar med att både jag och kuddarna åker ut om en enda
kudde till flyttar in =)
Jaja, vi får väl se hur det blir med det haha

16 kommentarer:

  1. Men se där, nu hann du posta ytterligare ett inlägg medan jag skrev kommentar i det andra =)
    Ännu fler fina bilder, vad kul!
    Sov gott i kuddhavet nu hihi
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha så kan det bli ibland :) kuddhavet och jag har det bra tillsammans :)
      Kram

      Radera
  2. Hej goa Annica!

    Nu kom jag äntligen fram till din blogg :))
    När man klickar på Google+ länken kommer man bara till din Googleprofil och inte bloggen.
    Men nu sökte jag upp dig så nu är det lugnt hihi

    Akupunktur är spännande, jag tror att det kan få bra effekt på en massa tilltånd i våra kroppar.

    Härligt kuddhav där i sängen!!!

    Kram och ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag hade ingen aning om att det var så :(. Tur du hittade till mig iaf :)
      Kuddhavet är underbart att gosa ner sig i .
      Hoppas du får en fortsatt trevlig söndagskväll!
      Kram Annica

      Radera
  3. Hej goa Annica!

    Nu kom jag äntligen fram till din blogg :))
    När man klickar på Google+ länken kommer man bara till din Googleprofil och inte bloggen.
    Men nu sökte jag upp dig så nu är det lugnt hihi

    Akupunktur är spännande, jag tror att det kan få bra effekt på en massa tilltånd i våra kroppar.

    Härligt kuddhav där i sängen!!!

    Kram och ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  4. Min förra kommentar försvann bara...provar igen :)

    Jo, jag skrev just att jag är glad att jag tittade fram till din blogg till slut, för när man klickar på ditt namn vid din kommentar kommer man bara till din Google+ sida, och inte till din blogg.

    Hoppas du känner dig bättre efter akupunkturen nu. Det är spännande med akupunktur tycker jag.

    Härligt kuddhav där i sängen!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Ibland måste man lida lite för att få ett bra resultat. Kuddhavet ser enormt härligt ut, där hade jag gärna vilat middag.
    Vi har dragit på oss flunsan vi med, maken är P bättringsvägen men jag blir bara sämre. Så idag stannar mitt huvud på kudden :(
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas verkligen ni kryar på er, du ska ju ut på äventyr nu i veckan :)
      Kram <3

      Radera
  6. Är lite skeptisk mot akupunktur...funkar det verkligen? Om det gör det vore det ju toppen =)
    Underbart med alla fina kuddarna i sängen och spegeln är ju bara för söt.
    Ha en härlig helg fina du!
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ju bara prata för min egen del och jag blev hjälpt när jag testade akupunktur för några år sedan. Hoppas givetvis på samma bra resultat denna gång :)
      Tack snälla du för fina ord, de värmer <3
      Kram

      Radera
  7. Håller verkligen tummarna för ditt huvud nu! Mys i sängen med din bok hela helgen nu vännen <3
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läste ut min senaste bok i fredags och sedan var jag Inge lässugen. Men vila bland kuddarna gör jag gärna ändå :)
      Kram

      Radera
  8. Hoppas att du slipper huvudvärken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hanna! Vilka fina smycken du gör, blir till att lägga in en beställning framöver :)
      Kram

      Radera
  9. Hej och god fortsättning på nya året. Tråkigt att höra att du inte mår riktigt bra. Hoppas att akupunkturen hjälper. Kul att höra att du ska förverkliga en dröm. Man vet aldrig vart drömmen kan föra en. För mig var keramiken en dröm har aldrig ångrat att jag tog tag i den drömmen. Lycka till och kram Ann.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för alla snälla ord Ann! Förstår att det måste vara fantastiskt att kunna jobba med det man älskar. Jag hoppas verkligen jag ska få lite tid över till att förverkliga min dröm :)
      Kram

      Radera