tisdag 29 januari 2013

Kan man bota trötthet med mera träning tro?

Tror ärligt talat att jag aldrig varit så trött som jag var i morse.
Det gjorde ont ända in i benmärgen av trötthet.
Vet inte varför jag är så trött.
Men jag tänkte försöka bota den med mera träning och lite vitamintillskott.
(tror nästan alla av oss lider av D-vitaminbrist efter den dåliga sommaren vi hade)
Vi får se om det funkar =)

Hade inte tänkt börja utomhusträningen förren i mars, men jag ger det ett försök redan i januari.
Så i morgon blir det jogging/löpteknik i en timme.
Tänkte att jag skriver det här, så kan jag inte dra mig ur i morgon haha
Stora bekymret är att jag inte har några broddar.
Vill inte springa och spänna mig i rädsla för att halka.

Hur botar ni er trötthet så här på senvintern?

♥ KRaM aNNiCa ♥

Mera vår i köket - några kvistar med vide har flyttat in.

4 kommentarer:

  1. DEt beror ju på varför du är trött. Du kan ju vara sjuk och då är det en dum ide att träna!
    Kram Greta

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter som ett bra och sunt sätt att bota tröttheten. Hoppas att det gick bra för dig i morse. Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om tröttheten! Det blir bara jobbigare och jobbigare så jag hoppas våren är på intågande snart så vi får lite sol och värmen börjar komma igen! Kram

    SvaraRadera
  4. Undvik att få influensan! Har varit däckat i flera dagar nu och är totalt orkeslös =(
    Kämpa på med träning och toppa med vitaminer så ska du se att du blir piggare!
    Kram A-L

    SvaraRadera