fredag 18 januari 2013

Att vakna och det är fredag gör mig glad

Bara känslan av att det är fredag, när klockan ringer, gör mig glad. 
Älskar fredagar!
Spelar ingen roll om jag är ledig eller jobbar, fredagar är bara bäst!

Så ha en underbar fredag nu!

 ♥ KRaM aNNiCa ♥

 Såg att de börjat sälja kol och briketter på Coop, känns som jag och murspisen 
på baksidan avvaktar grillsäsongen ett litet tag till =)
 Den lilla, lilla glipan i  snön är det enda som syns av dammen och muren just nu.
Resten är dolt under ett stort snötäcke.
Vackert!
Solens strålar kämpar sig genom de snötyngda träden i skogen.
Förrådet kurar i kylan i hörnet på tomten.
-15,2 grader just nu *brrr*

4 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder från er baksida! Och semlorna i ditt förra inlägg låter supergoda.
    Hoppas du får en underbar fredagskväll!
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är vackert med all snö ute just nu och solen som gör att det gnistrar så vackert om dagarna =)
      Tack snälla du =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Ser kallt ut, men vackert! Och jag håller med om att grillsäsongen kan vänta ett tag =)
    Ha en mysig kväll!
    Kram A-L <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi brukar kunna tjuvstarta grillsäsongen redan i april, men innan dess känns det alldeles för kallt och jobbigt =)
      Kram Annica

      Radera