tisdag 1 januari 2013

2013 - året då allt kan hända

Nytt år och nya möjligheter!
Jag har stora förhoppningar på 2013.

Nyårsnatten för ett år sedan var den absolut värsta dagen i våra liv, den skräck som jag och maken kände då hoppas jag ingen ska behöva uppleva. 
Jag blir fortfarande illamående och gråtfärdig bara jag tänker på den natten. 
Men efter en tung inledning på 2012 så har det mesta gått åt rätt håll och avslutningen var näst intill perfekt.
Att få ha hela familjen samlad och i lugn och ro fira in det nya året är bara så härligt.

Att slippa oroa sig för vad ens tonåringar har för sig på diverse skumma fester, som tyvärr är vardag för många familjer, det slapp i alla fall vi göra.
Är så glad och stolt för att våra killar har blivit det de är 

Just nu är 2013 ett oskrivet blad, har bara en enda sak inbokat än så länge. Och inte vilken liten sak som helst utan en helkväll med Messi på Friends Arena den 6 februari.
Utöver det så planerar jag att ta tag i en dröm som jag haft så länge jag minns och äntligen förverkliga den.
Jag hoppas också på ett år fullt med härliga möten med mina nära och kära och att vi alla ska få vara friska.

Jag önskar er alla ett helt fantastiskt 2013 - och kom ihåg ingenting är omöjligt!

GOD FORTÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Efter några års kämpande har vi äntligen börjat nå målgången i vårt rustande av
Det grå huset på kullen.
Jag hoppas att 2013 blir ett år som vi bara kan njuta av allt jobb vi lagt ner.
Tror faktiskt jag vill bo här resten av mitt liv.
Även om det finns många saker med huset jag inte tycker om så finns det så mycket annat som väger upp det dåliga.

Älskar min familj och vårt hem!











10 kommentarer:

  1. Vet att du haft ett kämpigt år vännen, hoppas verkligen 2013 bli det år då dina drömmar går i uppfyllelse ❤
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, rara du! Och tack för ditt mail! Är så glad att du finns!!!
      Kram <3

      Radera
  2. Håller tummarna för ett bra år för både oss och er!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får ett härligt 2013 och en "date" med Messi låter ju inte helt fel =)
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma till dig! Och dagen ser jag verkligen fram emot :)
      Kram

      Radera
  4. Det låter så härligt och optimistiskt och det är nog så man får försöka se det hela och bara att gå till Friends Arena gör mig smått grön av avund.
    Jag förstår att du trivs med din familj och ditt hus, för det verkar så fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Agneta! Jag har lärt mig att man måste vara optimistisk för att orka gå vidare. Bit ihop eller bryt ihop som det så fint heter :)
      Jag är ju rätt så avis på dig och ditt berg, du har så underbara omgivningar där du bor!
      Kram

      Radera
  5. Vilken härlig inställning! Och vilket härligt kök ni har. Tycker du alltid lägger ut så fina bilder och kollage över ert hus som är så fantastiskt vackert. Förstår att ni trivs där!
    God fortsättning på er!
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för alla fina ord Carina! Jag är glad att du tittar in hos mig ibland :)
      Kram

      Radera