söndag 2 december 2012

Veckan som gått via Instagram


Vet att det finns några kvar där ute som inte hittat charmen med Instagram.
Själv tycker jag Instagram är toppen, före även om jag älskar att blogga så är det ett mer 
tidskrävande sätt att kommunicera. 
Med Instagram går det på några sekunder =)

Här kommer några bilder från den senaste tiden:
Ser att den består av hundbilder, snö och advent - stämmer ju väldigt bra med vad jag haft för mig =) 

Förra helgen hade vi avtackning av en härlig kollega på fredagen.
Vi var även hundvakt till lilla Alice hela helgen.
Den lilla granen kom på plats vid förrådet och skiner nu så vackert om kvällen.

De första snöflingorna föll och jag blev så glad.
Sedan kom det massor av snö och jag blev ännu gladare, men inte min mamma som
tyvärr halkade så illa att hon brutit sin högra överarm =(
Julkransen kom upp på ytterdörren.

Massor av adventspyssel har det blivit, både hemma hos oss men även hos mamma
som just nu är oförmögen att pyssla själv.
Alla tomtarna har kommit upp ur lådorna och väntar snällt på kö i uterummet på att få
bli utplacerade i resten av huset.
 Hoppas ni haft en härlig vecka! 
Det har jag trots snökaos och en handikappad mamma ♥
Jag hoppas bara hon slutar ha så ont i armen så hon slipper lida hela tiden.

♥ KRaM aNNiCa ♥

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder!
    Hoppas också din mamma blir bättre i sin arm.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är bättre, men långt ifrån bra =(
      Kram

      Radera
  2. Jag älskar bloglovin! Det är så enkelt jag tycker det är så kul att titta på kort. Så det är lite tråkigt att en del inte hittat dit.

    Tycker också det är skönt med lite snö! Nu ska det åkas längdskidor! :) hoppas din mor blir bra snabbt inte alls kul när det blir så där.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul med längdskidor, det har jag inte åkt på massor av år =)
      Kram

      Radera