söndag 9 december 2012

Utlottning av vinmarkörer

Med tanke på temat i dagens adventskalender så tycker jag att vi kör en utlottning av 
sex stycken söta vinmarkörer.

Vad är då en vinmarkör?
Jo, helt enkelt ett litet "smycke" som du fäster runt foten på vinglaset. 
Sedan har du koll på vilket som är ditt glas hela kvällen =)

Om du inte dricker vin själv kan du ju alltid försöka vinna dem och ge bort dem till
någon du tycker om i julklapp =)

Det är enkelt att vara med och tävla, gör följande:
1 lott: lämna en kommentar till detta inlägg.
2 lotter: gilla Det grå huset på kullen på Facebook.
3 lotter: dela tävlingen på Facebook eller i er blogg.

Ju fler lotter desto större chans att vinna.
Dragning sker söndag 16 December 2012 kl 12.

Glöm inte att lämna mailadress eller bloggadress så jag kan skicka vinsten till dig som vinner.
Samt tala om hur många lotter ni ska ha.

Lycka till!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Dessa vinmarkörer är det som lottas ut.
Hur söta som helst och ingen behöver fundera vems glas som är vems på hela kvällen =)

11 kommentarer:

  1. Men vad kul, jag har ju redan sex som du var snäll och köpte och skickade till mig. Men sex till vill jag ju gärna ha. Jag har ju varken facebook eller blogg, men jag tar en lott och sedan håller jag tummarna =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Jag vill, jag vill, jag vill!!!
    Hmmm måste nog skaffa Facebook snart för alla tävlingar ger fler chanser om man har det. Men än så länge härdar jag ut.
    En lott alltså.
    Kram Helena
    helenaschelen@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Oh, va kul, jag är med. Jag kommenterar och länkar men jag har inte facebook, så ja, vad blir det, två eller möjligen tre lotter.
    Jättefina markörer!
    Agneta kram

    aggie.true@telia.com

    SvaraRadera
  4. Tror du har en samling gamla "tanter" som följer din blogg haha för jag har inte heller Facebook. Men jag vill jättegärna vinna vinmarkörerna för de är både sötaoch smarta och vore perfekt till nyårsafton.
    Min mailadress är: carinabovall@hotmail.com
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Jaha, jag får väl ställa mig i fållan för tanter jag också, har ju inte heller Facebook.
    Men vinna dessa godingar vill jag absolut!
    Kram hjärtat
    annalenag@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Vad kul, jag hittade precis din blogg och har lagt till dig på Bloglovin, hoppas det räknas som en lott också.
    Superfin blogg med massor av bilder och fina texter. Just nu har jag tusen funderingar om vem du är och vad du gör, men jag ska läsa på mig lite bland dina tidigare inlägg.
    Kram från Maja

    SvaraRadera
  7. Glömde att lämna min mailadress =)
    majamalmberget@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Fin blogg du har .
    Blir två lotter för mig o så hoppas jag på tur.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Tack för tipset! Jag vill ju verkligen vinna =)
    Följer dig på Bloglovin
    Kram Olivia
    oliviaback1@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Nu håller jag tummarna. :) Jag gillar på Facebook, har delat på Facebook och kommenterar. :)

    Kram Susanné

    SvaraRadera
  11. Oj vad kul att ni är så många som vill vara med och tävla, gamla tanter eller ej =)
    Önskar er lycka till på söndag!
    Kram ♥

    SvaraRadera