fredag 28 december 2012

En bortskämd och glad födelsedagstjej

Brukar inte tycka om att fylla år, inte för att jag är rädd för att bli äldre utan för att jag inte tycker om allt ståhej och att vara i allas blickfång. Tycker bäst om att smyga runt i bakgrunden =)
Är väl inte av den mest sociala sorten haha

Är alldeles överväldigad över alla fina presenter jag fått idag, känner mig enormt bortskämd och glad.
Så just nu kan jag gärna fylla år igen =)

Märks att ni känner mig väl vid det här laget, för alla presenter passar perfekt i vårt hem.
Så tusen tack för att ni finns, att ni är ni och att vi alltid har så trevligt tillsammans!
Och tack för alla fina presenter!

Love you all ♥ 

♥ KRaM aNNiCa ♥

En vacker sminkspegel med plats för smycken, en fin orkidé och vackra 
Newport handdukar och badlakan - me like =)
Tre stycken presentkort till Storgatan 25, presentkort till Köpis, söta små blommor, 
en hemmagjord godisskål (hon är händig min kusin - på ett bra sätt) samt ljus och blommor.





10 kommentarer:

  1. Förstår att du känner dig bortskämd och glad, vilka fina presenter. Men du är värd dem alla, för en bättre vän än dig får man leta efter!
    Grattiskramar från Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina, fina Ingela. Vad glad jag är att jag har dig!
      Kram <3

      Radera
  2. Grattis på födelsedagen! Vilka fina presenter, förstår verkligen att du är nöjd!
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Greta, jag är verkligen supernöjd :)
      Kram

      Radera
  3. Vilken härlig födelsedag du haft. Grattis!
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen :). Tack så mkt Olivia!
      Kram

      Radera
  4. Hoppas du haft en fin dag! Och en stort grattis! :)

    Kram Susanné

    SvaraRadera
    Svar
    1. En stressig men helt underbar dag :). Tack Susanne!
      Kram

      Radera
  5. Ännu en gång ett stort grattis. Ung och vacker som en nyponros och med ett hjärta av guld <3
    Kram A-L

    SvaraRadera