tisdag 18 december 2012

December i bilder via Instagram och mycket jobb

Jag fortsätter mitt tjat om Instagram, ett helt suveränt sätt att snabbt förmedla sig med text och 
bild samt hålla koll på vad sina bästa vänner och släktingar har för sig.
Instagram - så enkelt och så roligt och så bra =)
Ni hittar mig på Followgram HÄR och på Instagram som Annica74.

Just nu hinner jag inte med bloggen förutom adventkalendern som tar sin lilla tid.
Vi har massor att göra på jobbet och det går INTE bra för oss. 
Det mesta som kan strula har gjort det tyvärr.
Den planerade mellandagsledigheten verkar mer och mer avlägsen.

Då är det extra viktigt att ha bra kollegor, och det har jag verkligen.
Vi är som en liten familj, vi trivs tillsammans och ibland blir vi lite uttråkade och sura 
på varandra...men det går över snabbt.
Det viktigast är att vi har skitkul tillsammans, och det har vi.
Men vi saknar vår lilla extra mamma litegrann, det är liksom en stol tom när vi 
sitter i konferensrummet och sliter vårt hår.

Här är ett axplock av vad jag haft för mig i December:


Advents- och julpynt, snöskottning, Scorpionskonsert, bakning,
fikaförsäljning på SAIK Innebandymatch, hundpromenader, massor av kaffe och lite, lite läsning.
Det är mitt december...och en massa massa jobb så klart =)
♥ KRaM aNNiCa ♥

4 kommentarer:

  1. Ni verkar ha en salig blandning av hårt jobb, frustration och glädje på jobbet. Hoppas bara det roliga överväger allt det jobbiga.
    Fina bilder du knäpper, jag har tur att du delar med dig till oss här på bloggen.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Än så länge överväger det roliga =)
      Självklart delar jag med mig till er =)
      Kram

      Radera
  2. Tänk att det alltid ska till att strula när det är dags för ledighet. Hoppas att det löser sig. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det löste sig skapligt, var ledig den 21:a och har jobbat tre timmar igår och tre timmar idag.
      Kram

      Radera