tisdag 4 december 2012

4 December 2012 - Mjuka, värmande paket under granen

När barnen var små hatade de att få mjuka paket.
I dag när de är 12, 14 och 16 år är de lite mer förlåtande =)
Men till oss vuxna passar ett mjukt paket alldeles utmärkt.
Här kommer några tips på vad du kan köpa och lägga under granen till dina nära och kära.

Underställ i bambu är favoriten i vårt hus. Silkeslen och följsam och varm.
Detta underställ från Wiges finns att köpa hos Miinto för 420 kr.
Vilket får mig att inse hur bra det är att handla på vår personalförening där vi får ge 150 kr per
underställ av just denna sort.
Så jobbar du på sandvik i Sandviken, besök deras personalförening!

Pläd från HM Home, 499 kr, finns även i grått, ljusbrunt och cerise.
Matchande vackert kuddfodral för 199 kr finns också att beställa hos HM Home.
MAJILA tofflor vit
Maijla tofflor i vitt från Indiska, 79 kr.
Perfekt för den som alltid fryser om fossingarna =)
Zara Home Cremevit Zara Home, Överkast Swirl
Överkast Swirl från Zara Home, finns att köpa hos bl.a. Ellos för 1 199 kr.
Värmefilt OBH-Nordica - SIBA-bloggen
En liten exklusiv gåva är denna värmefilt i fuskpäls från OBH Nordica.
Kostar 1 395 kr hos Siba
Tycker dessa vantar från Race Marine W Stavfjord ser så ulliga och härliga ut.
Kostar 199 kr hos Stadium
Vantarna finns även i grått
En matchande halsduk till vantarna från Race Marine W Stavfjord.
Även denna hittar du hos Stadium för 199 kr.
Härlig mössa från Stadium, Burton Chloe Beanie, 399 kr
Mössan finns även i vitt.

En värmande vinterjacka från Fjällräven vet jag att maken gärna vill hitta under granen =)
Finns hos bl.a. Scandinavian Outdoor Store för EUR 229
Varmfodrad stövel Nordkap Good Year
Mitt sista tips i detta inlägg kanske inte kan klassas som mjuk, men oj så varma de är.
Jag skulle bli suuuuuuperglad om det låg ett par av dessa godingar under granen till mig på julafton.
Jag är jordens fryslort och skulle antagligen bosätta mig i de varmfordrade stövlarna Nordkap från Good Year.
Finna att köpa bl.a. hos Lantbutiken för 850 kr.


Med tanke på att vi redan brutit mot regeln med mjuka paket slänger vi in en hård men värmande klapp till.
Kanske något för far, svärfar, morfar eller farfar.
En snygg snapsflaska från Holmegaard.
Finna att beställa hos Royal Design för 359 kr
Gör antingen egen snaps eller köp färdig och häll i.

Med tanke på att det är -19 grader ute när jag skriver detta så känns ett värmande
 paket inte alls så tokigt =)


Lycka till med ert julklappsshoppande!

♥ KRaM aNNiCa ♥

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga klappar, skulle tacka och ta emot allihopa :)
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar jag kunde ge dig alla gumman ♥

      Radera
  2. Stövlarna är underbara och ett måste på hundpromenaderna på vintern.
    Fin liten lista du knåpat ihop.
    Kram Yvette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att de är ett måste, inte skoj att frysa om tårna heller =(
      Kram Annica

      Radera
  3. Så många fina saker du visar, det ser mysigt och gosigt ut! Det är nåt visst med det här värmande.
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vintern är så otroligt vacker,men tyvärr så kall. Så absolut behöver vi massor av vackra saker att värma oss med!
      Kram Annica

      Radera