onsdag 19 december 2012

19 December 2012 - jul och nyårsoutfit

Till jul och nyår kanske man vill ha något nytt och snyggt på sig, men till en vettig peng.
Det finns massor av bloggar som tipsar om de dyrare alternativen, men här kommer 
några tips på de lite billigare.

Halens
Röd spetsklänning med genombrutna 3/4 ärm,  399 kr.
Platåpumps med öppen tå, 499 kr.
Halsband 149 kr.
Smyckad kuvertväska, 349 kr.
Allt från Halens
Ellos
Ärmlös spetsklänning, 459 kr.
Röda platåpumps, 199 kr (ord pris 399 kr)
Hänge Amour från Esprit Acc, 289 kr. (Obs! Du måste köpa kedja till)
Kuvertväska, 299 kr.
Allt från Ellos


H&M
Naturvit klänning i spets, 499 kr.
Svarta stövletter, 399 kr.
Svart armband, 30 kr (ord pris 99 kr)
Svart söt väska i fuskpäls, 199 kr
Allt från H&M
Önskar jag hade råd att klicka hem alla alternativen =)

Hoppas det fanns någonting som föll er i smaken.
Brukar ni köpa nytt till varje jul och nyår, eller åker den gamla "lilla svarta" fram varje år?
Hos mig är det lite blandat, ibland blir det nytt och ibland letar jag fram något gammalt, 
är alldeles som andan faller på.

♥ KRaM aNNiCa ♥

5 kommentarer:

  1. Gillar kläderna från Ellos och väskan från HM ser verkligen kramgo ut :)
    Jag kör på gamla kläder, finns ju några att välja på.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beställde klänningen och skorna från Ellos

      Radera
  2. Wow, den svarta klänningen från ellos är verkligen snygg!
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättefin, hänger i min garderob just nu =)
      Kram

      Radera