tisdag 6 november 2012

Vinterjacka och mössa till mellansonen √

Gick igenom barnens vinterkläder i söndags och igår, saknades en del tyvärr.
Men inget som inte går att lösa snabbt, Junkyard är bara ett klick bort =)
Vinterjacka 
Mössa 

Nu är mellansonen rustad för vintern =) 

För min del är det jobba, jobba, jobba som gäller. Idag har jag kombinerat bokslut med budget.
Men det var sista dagen på detta bokslut idag så i några veckor framöver kan vi sikta in oss på budget för hela slanten.

Men först lite sömn =)
God natt på er!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Jacka "Greeno" - Jet Black
En snygg jacka av favoritmärket Humör från Junkyard, där bilden här ovan också är lånad från.
Tänk att killen blivit så lång att vi blev tvungen att beställa en L för att längden i ärmarna
skulle räcka till...våran lilla skruttunge ♥

4 kommentarer:

  1. Budget och bokslut, jag ryser bara jag tänker tanken. Innan jag blev egen var det en konstant hysteri gällande dessa :(.
    Jackan är jättefin, nu slipper den långa killen frysa :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm känner igen mig i din beskrivning =(
      Jag vet inte om han är riktigt nöjd tyvärr, så han ska få tänka på saken till i morgon. Annars blir det bara till att returnera och beställa en annan jacka =(
      Kram

      Radera
  2. Snygg jacka! Lycka till med budgeten!
    Kram Ingela

    SvaraRadera